Rietjesbeker Ik heb net mijn allerfavorietse laarzen in de container gegooid. Na dik 15 jaar vrij intensief gebruik zag zelfs de schoenmaker geen heil meer in reparatie π
Liekje81 [verwijderd] groen is goed, rood het slechtst. Geel en oranje daartussen. Dus ja, oranje, als je pas 44 bent, is niet best. Hopelijk heeft ie snel een afspraak bij de arts.
[verwijderd] Liekje81 ja maar ik bedoel waar oranje voor staat. Is rood bijv dat je bij een misstap al iets kan breken en oranje bij een lichte val? Of is dat bij oranje al zo dat je opeens wat kan breken? Of is dat zelfs bij geel al zo? Mag hij bijv werken met oranje? .. dat soort vragen π
Liekje81 [verwijderd] owzo, haha. Ja geen idee, dat moeten we dus vragen als we afspraak hebben met de arts. Die krijgen we nog thuis gestuurd.
Liekje81 Toch6 geen idee. Ik lees dat het dan of een aangeboren afwijking of langdurig medicatiegebruik zoals prednison of weinig beweging/tekort vitamine d of calcium. Maar dat laatste is hier allemaal niet het geval. En medicijngebruik ook niet. Dus miss dan toch iets wat aangeboren is?
Marshmallow Liekje81 wat een heftig nieuws. Veel te jong idd voor dit. Wat duurt de uitslag nog lang zeg. Sterkte.
Huggybird Liekje81 π na alles wat hij al gehad heeft de afgelopen jarenβ¦ ook een knuffel voor hem.