Jules Pffff uiteindelijk dus 3 uur geslapen. In de auto naar mijn werk was ik echt chagrijnig 😂 Op werk vloog ik non stop van hot naar her maar heb wel tegen mijn collega gezegd sorry dat ik zo warrig ben 😂 Ik had de hele dag watten in m’n hoofd, vergeetachtig. Maar goed het ging wel als ik gewoon doorging. Toen thuis de avondspits door maar toen was ik al brak want ik zeg dus dingen als: ja je pyama ligt in de koelkast (terwijl ik trap bedoel) en nee, op het raam (terwijl ik tafel bedoel) En nu hoop ik zo te gaan slapen.
De oudste was vandaag thuis. Maar die zei einde dag: ik voel me eigenlijk goed, waarom was ik thuis 🤣 dus waarschijnlijk was het overgeven genoeg. Wel bijgeslapen want dat had hij vannacht ook niet gedaan.
De middelste kreeg alleen enorme driftbui toen hij erachter kwam dat de oudste thuis bleef en hij naar school moest. Echt heel boos en stribbelend op school afgezet. Stuurt de juf om 13 dat M klaagt over buikpijn en dat hij ziek is en naar huis wil. Maar dat hij wel gewoon mee deed en zijn eten zat te eten 😂 Uitgelegd en aangegeven dat als hij echt ziek was mijn man thuis was. Maar bleek dus niet zo te zijn. Wel een slimmerik hè 😆