Softbasegaming Ik ben fotos aan het uitzoeken (pc word opnieuw geinstaleerd) kom allemaal foto's tegen van overleden nichtje en mn oma tegen π’
Marshmallow Brief geschreven aan mijn vroegere (stief)zus, die ik nooit naar haar ga versturen. Ik heb een lach op mijn gezicht gehad en tranen in mijn ogen. Ik moet het accepteren dat ze nooit contact zal willen, maar hoop houd ik altijd.
Zonnebloem Vanochtend zag ik in Parro door een foto dat mijn zoon zijn lunch aan het opeten was Ipv zijn fruit. 2 uur later zag ik de buurvrouw vertrekken naar school en heb ik haar een lunch trommel in haar handen gedrukt. (OkΓ© okΓ© netjes gevraagd) π€£π€ππ«’ Ik had even een momentje dat ik het van mezelf wel ver vond gaan en tijdens het brood smeren heb ik ontzettend moeten lachen. π
Vulpen Zonnebloem Wij geven altijd groente mee om bij de lunch te eten en kwamen er echt laat achter dat ze dat allemaal al bij het fruit eten op eet. School maakt ze hongerig π
Uilenmama Vulpen Mijn dochter verteld mij net dat ze eerst fruit eet plus de komkommer uit haar lunchtrommel. En bij de lunch de boterham met de tomaatjes.
Lovely83 Dochter 6 zou logeren bij een vriendinnetje, vond het al knap dat ze volmondig ja had gezegd. Werd er net op de voordeur geklopt en daar stond ze in haar pyama π€ nu ligt ze heerlijk bij mij.