Zonnebloem Noordeling wat knap zeg! Ik vind 2 eerlijk gezegd nog wel wat jong, niet omdat ik denk dat ze dat op die leeftijd niet zouden kunnen maar overzicht bewaren en zoveel dingen tegelijkertijd moeten kunnen lijkt mij erg lastig op die leeftijd. 6 maanden kan inderdaad precies het verschil zijn wat ze nodig hebben.
Huggybird Hooyo-shimbir ik moeten niet aan denken om op een matje te liggen nu. Vannacht weer in ons eigen bed. T moet morgen werken en wij gaan dan terug naar de camping om het laatste af te breken. Dus het op vakantie zijn zit er morgen echt op.
Rietjesbeker Ik zou de vriezer schoonmaken, maar de kinderen zijn zo hyper en aanwezig dat ik ze zo meeneem naar een kinderboerderij met grote speelplaats. Eten en drinken mee en energie afblazen maar!
Rietjesbeker Huggybird gespeeld (binnen en buiten), dieren gekeken, blotevoetenpad gelopen, ijsje gegeten... Kinderboerderij in Drachten, is nogal een grote 😝
Zonnebloem Mijn man heeft een app gedownload… Een familie agenda. Hij gaat zo’n spijt krijgen want ik zet elk wisse wasje er altijd in. En oh oh oh je kan zelfs reageren onder elk ingeplande afspraak. 😂
Tantetil Zonnebloem ah leuk! Ik heb er ook meteen 1 gedownload. Kijken of dit helpt. Ik heb klender, welk heb jij?
Elsie89 Tantetil wij hebben elkaar toegang gegeven tot onze Gmail agenda. Dan kan ik aanvinken of ik zijn afspraken wel.of niet wil zien en ieder heeft zijn eigen kleur dus makkelijk te zien voor wie de afspraak is
Softbasegaming Hopsatee hahah hier hetzelfde. Onze agenda is gesynchroniseerd ivm mijn werk handig. Dan zeg ik dat ik moet werken ofzo en dan zegt hij dat hij van niks weet 🤦🏼♀️
Trees Liekje81 haha ik ook, maar dan in de keuken. Ik heb het online geprobeerd, maar het geeft mij te weinig overzicht. Ik gebruik sinds een paar maanden ook weer een echte ouderwetse papieren agenda. Het zal de leeftijd wel zijn 👵🏻
Zonnebloem Trees wij hebben ook een papieren agenda thuis die ik bijhoud, maar mijn man vind dit makkelijker ivm zijn werk. Dus ik heb mij overgegeven aan een online agenda om hem tegemoet te komen. Zo liefdevol van mij. 🫠 Maar ik hou ervan om ergens doorheen te kunnen bladeren.
Tantetil Trees ik had dus 1 op de wc, gewone papieren agenda en in mijn telefoon. En dan alsnog ging het niet altijd goed.
Trees Zonnebloem Zo liefdevol van mij. 🫠 Haha heel lief 🤪 Ik wil ook bladeren en overzicht hebben. Hier moet mijn man maar lief voor mij zijn en zich aanpassen 🤣