June Huggybird het werkt overal tegen. Acne, brandwonden, verbrande huid door de zon, ontstekingen, wondverzorging, littekens. Als je het in druppelvorm hebt, gehoor het bij keelontsteking, verkoudheid ect. Het is echt een wondermiddel.
Nescio June ik heb van een Koreaans skincaremerk ook een aantal producten met Propolis. werkt inderdaad super.
Huggybird June ik heb de crΓ¨me dank voor de info, ik ben dol op dingen die overal voor helpen π misschien de druppelvorm nog kopenβ¦.. π€
Softbasegaming Dochter heeft tegen man verteld dat ik gister geld heb gehad bij het zwembad. Helaas weet ik alleen van niks π
Marshmallow De melkopschuimer ligt nog op het aanrecht, thuis. Ik ben al onderweg naar J. Echt ik denk aan alles, maar net dΓ‘t voor min koffie vergeet ik π Morgen maar veel cola drinken dan en dan hopen dat het te koop is in de supermarkt als we morgen aankomen.
Marshmallow Huggybird Frankrijk. Ben ook mijn kussen vergeten, nog erger. Dus ik ga op kussen jacht morgen. Als ik 19 nachten op een slechte kussen slaap dan heb ik aan het einde vd vakantie een hele pijnlijke nek.
Huggybird Marshmallow oh nee!! Mijn kussen is echt heilig!! Fijn dat je een melkopschuimer hebt gevonden. π
Marshmallow Haha melkopschuimer gevonden π€£π Maar cadeau voor T vergeten. Hij is maandag jarig π. Dus cadeau kopen in Frankrijk maar.
Trees Marshmallow de 25e? Mijn jongste dochter ook π. Ze heeft haar grote cadeau al gehad, maar slingers en ballonnen zijn mee. Ik ga nog wel een klein cadeautje kopen.
Marshmallow Trees ja de 25e π Ik heb ook slingers en ballonnen mee. Hij heeft zijn cadeaus ook al gehad, maar had nog een klein cadeautje voor hem. Nu krijgt hij dus eigenlijk een extra cadeau.
Nescio Trees @Marshmallow mijn jongste is dan ook jarig π En ik deel mijn verjaardag met @Marshmallow 's dochter π
Marshmallow Huggybird in heb even gegoogled en er zit een soort van Ikea op dezelfde plek als waar de hypermarche zit. Fijn!