Huggybird dat geloof ik.gerust! Maar ook binnen het team zelf hoor.. momenteel is er nog een kleuterjuf van I, de groep 5 juf van H en de 2 mannelijke leraren, en de rest is allemaal vertrokken en vervangen.. π€·ββοΈ
Ik ben het even gaan uitstippelen hoe het nou precies zat hoor:
De eerste directeur ging naar een ander schooltype, de 2e met pensioen. De derde volgens mij ook, maar ik weet het eigenlijk niet eens zeker? Dat was begin corona tijd..
Toen kwam er een vrouw, en daar heb ik met I laatst nog wat discussie over gehad want die zei nooit een vrouwelijke directeur te hebben gehad, dus ik het mailtje terug gezocht met de informatie en hoe ze ook al weer heette, (ik dacht L.ian, maar dat bleek P.eggy te zijn, dus tot zo ver ons contact π) en I had nog nooit van haar gehoord. Er is ook geen bericht geweest dat ze zou stoppen of een melding van een vervanger.
Van de een op de andere dag zat er ineens gewoon iemand anders in dat kantoor.. Dat is de huidige directeur, en die stopt aankomende week, vanaf september komt nummer 6 dan..
Het secretariaat is vorig jaar ook gestopt, die taken worden nu overgenomen door de conciΓ«rge.