Pff wat een ochtend!
Gisterenavond heeft een pakketbezorger iets te enthousiast een pakketje in mijn brievenbus gegooid, en nu is het deurtje kapot. Met gevolg dat de hele flat toegang heeft tot mijn post, pakketjes en daarmee ook privΓ© zaken.
Huismeester is vrij vandaag, dus vanmorgen meteen naar het kantoor gelopen van de woningbouw om te kijken of er een vervangende huismeester aanwezig was. Die was er niet, dus kon gaan bellen voor een officieel verzoek met bijbehorende wachtrij voor de klantenservice.
Vervolgens geregeld dat mijn buurvrouw ondertussen mijn post op vangt, dus ik loop naar beneden om mijn brievenbus af te plakken en een briefje op te hangen voor de postbode, maar die kwam net aan fietsen.
Die was zo vriendelijk om me mijn post te geven, maar er zat een brief tussen wat meteen geregeld moest worden, dus daar ben ik ook nog een uur mee bezig geweest.
En ik ben naar de markt geweest, heb mijn boodschappen gedaan, en heb de schoolpassen voor I opgehaald.
Ik ga nu pas zitten voor mijn eerste kop koffie.. π₯΄
En wanneer die op is, kan ik ongeveer al weer weg want H heeft de intake voor de psycholoog..
Is het al weekend??