Huggybird Toch6 ah gadsie!! Dat is stom!! Ik zou me ook opeens van alles gaan afvragenβ¦ ik hoop dat ze snel terug bellen met geruststellend nieuwsππΌπ
Rietjesbeker Blij dat ik mijn vrije dag heb, normaal moet ik over de A7 bij Heerenveen, dat is vandaag niet te doen....
Cactusje Net teruggebeld met het resultaat van de kweek. Het is niet schoon, joh, en wat de klachten nu waren. Nou, plassen doet nog steeds pijn en die pijn blijft nu even aanhouden. Toch maar een kuurtje dan.
Zonnebloem Ik zoek leuke zomerjurkjes tot mijn knie of heel iets daarboven en zonder V hals en ik kan niks vinden. π
Rietjesbeker Zonnebloem al gekeken bij Lascana? Deze bijvoorbeeld iets?https://www.lascana.nl/p/979441632/beachtime-zomerjurk-met-bloemenprint/#?c=kleding-jurken&itemId=979442157
Elsie89 Zonnebloem ook niet bij zalando? Als ik daar zomerjurk zoek en filter op maat 32 knielengte en ronde hals tot 100 euro vind ik er al bijna 500
Zonnebloem Rietjesbeker nee die site kende ik niet! Ik bedoel inderdaad dat soort jurkjes, ik heb alleen best wat jurkjes besteld (die in het echt tegenvielen) en allemaal in maat 34. Ik vond ze niet mooi maar ze zijn ook nog eens te groot bij mijn taille dus ik denk dat ik maat 32 nodig heb, alleen dat is bijna nergens te vinden. π’
Hooyo-shimbir Ik heb een baantje in de kinderopvang (lang geleden daar mβn mbo4 voor gedaan)! Ben nu 2x op dezelfde locatie geweest en ze zijn heel blij met me dat de locatie manager heeft gevraagd of ik mβn beschikbaarheid kan doorgeven voor de vakantie en dan wil hij mij zoveel mogelijk bij hun locatie inzetten. Dat vind ik ook alleen maar leuk omdat je dan de kinderen een beetje leert kennen en de collegaβs. En het is zo makkelijk geld verdienen π. Ik vind het ook echt leuk. Bijna jammer dat ik als mβn stage begint geen tijd meer heb om een middagje per week dit erbij te blijven doen. Mβn beste vriendin vind me trouwens echt een gekkie dat ik naast een studie, student ass bijbaantje (die is gestopt), kinderen/gezin en huishouden dat ik dan ook nog 3 dagen ga werken in de vakantie. Maar mβn jongste heeft sowieso opvang en wij wonen nu zonder tuin en zij is echt een buiten speel kind dus 3 dagen naar de NSO in de vakantie vind ze alleen maar geweldig (met dr vriendinnen π).
Huggybird Hooyo-shimbir het belangrijkste is dat jij er plezier in hebt ππ heerlijk toch! Lekker doen! π
Vulpen Hooyo-shimbir Nee joh, lekker bezig blijven, zeker als je jongste daardoor lekker veel buiten kan spelen met vriendinnen π
Snoeki Hooyo-shimbir Vakantie Bso is ook erg leuk. Mijn dochter gaat er ook graag heen. Ik zeg lekker doen toch
Huggybird T appte dat de de moeder van haar beste vriendin (R) ligt in het ziekenhuis, blindedarmontsteking, ze gaan haar vandaag nog opereren. Ik heb aangeboden dat de kinderen hier kunnen eten en slapen als dat nodig is.