Toch6 We doen het met z'n 2e of 3e (3e heeft nog niet gereageerd). Zat ook te denken om actieproducten te pakken zoals "5 halen 2 betalen".
Oh kijk! Dan heb je direct een ruimer budget. Ik zou dan echt gaan voor lang houdbaar, huishoud spullen en wasmiddel. Dan kan ze zelf weer budget sparen om weer groot in te kunnen inkopen om vervolgens daarna weer te kunnen sparen. Je kan pas goedkoop, groot inkopen als je een ‘goed’ budget hebt.
Als ze rijst eet 2 keer een zak van 5 kilo kopen, groot verpakkingen pasta, een grote zak aardappels, vlees als ze niet vegetarisch is en een vriezer heeft, pasta sausen, Billen doekjes, luiers (hoeft geen pampers te zijn natuurlijk), potjes groenten of groente voor de vriezer, kruiden soms zijn ze 1+1 gratis en dan heeft ze geen zakjes meer nodig. (Die kosten veel meer dan al die kruiden bij elkaar) en maandverband, tampons, paracetamol, deo etc.
Als jullie een budget hebben zou ik gewoon eens wekelijks kijken wat er in de aanbieding is en zo alles inkopen.
Toch6 Elke maand paar 100 tekort, ex doet erg moeilijk. Ze kan wel van d'r ouders lenen dus ze kan wel eten enzo maar niet fijn.
Vreselijk! Een paar honderd euro tekort komen is niet niks. 😕 Ik vind het een fantastisch idee!