Huggybird [verwijderd] Rietjesbeker Tantetil Toch6 Femkes Cactusje Ysabella Echt zo dom inderdaad dat ze die meisjes dat spul hebben gegeven…. Ze hadden ook geen idee hoe je zo’n ding moet aansteken. Ik heb T gezegd dat ze nooit mag bbq-en met zo’n wegwerp ding en dat ze eerst van papa een cursus krijgt hoe je een bbq aansterkt voor je ooit zelf mag bbq-en. T en R hadden het ook al over een nachtje op een camping en dan bbq-en, nou, niet dus! Ze heeft echt veel geluk gehad dat het niet erger is dan dit denk ik…. Ik wil me niet bedenken hoe die moeder zich gevoeld moet hebben….. 😱😭 Maar ook die twee vriendinnen….. die meisjes zullen hier nog wel van wakker liggen ben ik bang…. Heb net T gevraagd om R een berichtje te sturen met de vraag hoe het met haar zus is.
Rietjesbeker Huggybird 😱 whoa, dat is ook niet best. Gelukkig goed afgelopen, maar die moeder moet doodsangsten hebben gevoeld zeg!
Ysabella Huggybird die gil vergeet je als ouder nooit meer. 😢 Verschrikkelijk zeg, wat ongelofelijk dom van de mensen naast hun om dat aan hun te geven zeg!
Tantetil Huggybird ik waarschuw mijn dochter ook voor van alles maar hier had ik nog niet aan gedacht. En helaas weet ik wel hoe die moeder zich heeft gevoeld...
Huggybird Tantetil oh echt….🥺 wat verschrikkelijk voor jou… krijg er spontaan tranen van in mijn ogen🥺 Ik waarschuw T ook voor van alles, en toen zij en R met het idee kwamen van kamperen en dan op zo’n ding bbq-en zei ik meteen dat ik bbq-en geen goed idee vond…. Helaas kan je ze niet overal voor behoeden…. 😢
Tantetil Huggybird ja ik kan daar ook wakker van liggen hoor, er kan zoveel naars gebeuren. Ik heb ooit een blog hier over mijn dochter geschreven. Maar weet ze zeker dat het wel eerste graads is?
Huggybird T heeft reactie van R terug, haar zus heeft niet veel pijn maar het ziet er wel naar uit. Denk echt dat ze heel veel geluk heeft gehad dat het niet erger is dan dit….
Huggybird Tantetil ik weet het niet, ik hoor het via T ik kan het alleen maar hopen 🙏🏼 Oh ik hoor net dat ze naar het ziekenhuis zijn, ik hoop voor controle.
Huggybird Tantetil ze heeft wat last van haar oog begrijp ik van T. Dit is echt puber info hoor…. 🙄 ik heb het nummer niet van de moeder van R… Het was in ieder geval een controle afspraak en geen opname of zo.
Huggybird Tantetil het gaat goed met de zus van R zo te zien. Ze is met T en R en nog een meisje hier op de trampoline. Heb haar natuurlijk niet uitgebreid bestudeerd toen ze binnen kwam want ik wilde haar geen ongemakkelijk gevoel geven, maar wat ik zie is dat de linkerkant van haar gezicht is aangedaan en daar zitten grote lichtbruine plekken zeg maar.
Softbasegaming Soturi ik twijfel nog een beetje. Ik gebruik nu overal Softbasegaming en wil hier dus misschien Softbase doen ofzo. Smallheal vind ik niet leuk meer 😅