Snoeki Dahlia Ik ga duimen voor je dat het alleen de darm blijkt te zijn en de leverwaardes snel weer goed zijn 🤞🏻
Rietjesbeker Goh, ik ben ineens best blij dat we vinyl op de slaapkamers hebben liggen. Zoon heeft geprobeerd zijn boekenkast te beklimmen, plank eruit gevallen, twee (holle, van de Action) stenen beeldjes kapot, maar aan de vloer is niets te zien 👍
iMoeder Nou daar is ie dan hoor. De before and after self tan van iMoeder. @Manque en weet even niet meer wie nog meer. Ik vind het zelf wat vlekkeriger dan ik verwacht had. Misschien was de body butter die ik er voor gesmeerd heb wat te dik / geen goeie combi. Die mengde zich er een beetje mee tijdens het smeren. Het tintje zelf is subtiel.
Miek89 iMoeder ik vind het een groot verschil! Volgens mij was het @Trees die ook geïnteresseerd was 😊
[verwijderd] iMoeder ziet er goed uit! Ik heb een keer zo'n spraytan laten doen, ik heb een week als een oempa loempa rondgelopen 🙈
[verwijderd] Ik doe mee aan enquêtes, had er met weer een over duurzaamheid. 9 miljoen vragen over de duurzaamheid van de bouw van mijn woning, elektrische auto's en hoe vaak ik de trein verkies boven vliegen. Mensen, als ik het geld zou hebben om mijn eigen huis te laten bouwen, een elektrische auto zou hebben en met regelmaat op vakantie zou gaan naar het buitenland, denken jullie dan echt dat ik wekelijks die stomme enquêtes van jullie in zou vullen om eens per half jaar 5 euro korting bij bol.com te krijgen??
Marshmallow Ik ben al 2 uur bezig met fotoboeken. Dacht laat ik het eens gaan doen, aangezien ik echt gruwelijk achterloop. Ben wel al klaar met het eerste jaar van E. En T 1 t/m 3 jaar. Nu bezig met T 3 t/m 6 jaar. En daarna nog bezig met E 1 t/m 3 jaar. En daarna wil ik nog een eigen fotoboek maken met alle fotoshoot foto's daarin. Het houdt me van de straat zal ik maar zeggen 😛
Vulpen Marshmallow O ik moet dat ook doen. Ik stel het steeds uit omdat ik het zo afschuwelijk vind om te doen. Ik heb alleen m'n eigen foto's op de computer gezet maar moet de rest nog verzamelen. En het moet wel echt gebeuren want anders heeft oudste er 5 en jongste maar 2, dat vind ik ook niet kunnen.
Marshmallow Vulpen ja ik ben nu bezig met de een na laatste 🤣🤣. Het is wel leuk om te doen hoor, maar wat heb ik veel foto's gemaakt 😅 Wel tussendoor gekookt en gegeten 🤣
Marshmallow Ik download steeds foto's van mijn iCloud naar pc. 86 foto's van 1 jaar en daar dan weer een keuze van maken. Echt hoe dan 😅
Marshmallow [verwijderd] Nou ik vind het wel leuk om te doen hoor! Maar ik merk dat ik niet meer kan nadenken. Dat laatste album had ik steeds de jaartallen door elkaar. Super vermoeiend 😅 Nu hopen dat de code het doet!
Marshmallow Nu even relaxen met een serie en dan naar bed, ben compleet gaar nu haha. morgen komt wel het foto album met alle fotoshoots die ik heb laten doen (van de kinderen en mij).
Cactusje Ik was met de kinderen naar intratuin, even m'n moederdag bon opmaken. Toen we bij de auto kwamen vroeg ik puber of zij de auto even wilde starten zodat de airco vast koud kon worden als ik de kar terugbracht. Uitgelegd hoe en wat, ze start de auto en ik zag aan haar gezicht dat ze zich echt übercool voelde😎.
Toch6 Scheepvaartbeurs deze week. Man gaat er heen. Ik wil enerzijds wel mee (als ik oppas kan krijgen). Maar hij wil ook de 2 matrozen meenemen en ik vrees dat ik dan 5e wiel aan de wagen word en daar heb ik weinig zin in. Volgens J moet ok gewoon zijn juf meenemen want die moet nog veel leren voor ze het de kinderen kan leren 😆
Toch6 Toch6 dat was fijn. Tijd tekort gehad, niet alle bedrijven kunnen spreken die we wilden 😅 Wel een mogelijke timmerman gevonden (er moet een slaapkamer veranderd worden) en meer info gekregen over zonnepanelen op de luiken dus ook wel nuttige gesprekken erbij ipv alleen sociale banden aanhalen 😆