Trees Cactusje ik krijg de kriebels van je verhaal. Slangen die ‘s nachts door je slaapkamer kruipen 🥶
Cactusje Trees Haha! Het is net een uit de kluiten gewassen worm hoor. Hij is ongeveer net zo dik als mijn pink🤣
Noordeling Femkes deze bewaren we voor de zomervakantie, de meiden wilde graag met de trein, dan is Rotterdam handiger voor ons.
Trees Cactusje maar wormen wil ik ook niet tussen mijn tenen hebben als ik lig te slapen 🤣. Ik ben trouwens nu wel heel benieuwd naar de slang. Ik had eerst een soort Python in mijn hoofd en deze is inmiddels gereduceerd tot een gele worm in mijn hoofd.
Elsie89 Marshmallow dat bestaat bijna niet. Opbergruimte heeft de magische eigenschap vanzelf vol te raken.
Cactusje Vulpen Mijn tuin zit er vol mee, goed voor de vogeltjes. Ik heb ook een mol, maar die houdt de aarde lekker luchtig.
Marshmallow Elsie89 ja klopt, maar ik ben zo erg aan het opruimen. Ik weet niet wat me overkomt. Ik zit zelfs nog schoon te maken terwijl ik aan het lunchen ben (hele late lunch). Is dit nou de voorjaars schoonmaak gekte? Het lijkt wel alsof ik in een hele rare flow zit 😅
Elsie89 Marshmallow heerlijk toch? Altijd fijn als alles weer aan kant is. Wij hebben eens in de zoveel jaar ook zo'n periode. Heerlijk alle troep weer t huis uit
Vulpen Cactusje O in m'n tuin wil ik ze ook hoor! Maar niet in m'n slaapkamer 😅 Laat staan een slang...
Deliana Ik vroeg mijn kinderen vanmorgen of ze de kussens even op de loungeset wilden leggen. Het begon al met 'moet dat?'... Ze zijn dus 11 en 12. Hoeveel werk kan het zijn met z'n tweeën?🤔
Toch6 Geen hoi of hallo toen ik terug aan boord kwam.... neeeeee "Mama wil je de oven aanzetten? Dan kan de appeltaart er in" Tadaa🤗 En nu staat ze te koken ☺️
Deliana Toch6 En nu staat ze te koken ☺️ Ik doe echt iets gruwelijk fout hier... Hier is het al te veel moeite om de gordijnen open de doen in haar kamer. Voor jou wordt gebakken én gekookt 😱😱😱
Toch6 Deliana ik kan inmiddels best een paar dagen ziek zijn, L regelt het wel 😄 ook de zorg voor C kan ze. Overigens is ze thuis minder actief in de keuken hoor, het is echt haar boord-activiteit 😉
Deliana Toch6 nou overleg je even net je man dan? 12 jarige meisje en Bloem 15 jarige jongen die wel in de leer bij hem kunnen 🤣 Dochter is verder heel lief hoor.... alleen aardslui