Trees Tantetil wij moesten op een po met bloemkool zitten. De geur van bloemkool zou wormen aantrekken (klinkt niet echt als een betrouwbare methode 😬).
Tantetil Trees haha daar heb ik nog nooit van gehoord. Maar die zouden dan zo allemaal uit je kont kruipen? Ik weet nog wel dat ik als kind helemaal gek werd van de jeuk.
Vulpen Tantetil Trees Google heeft me verteld dat dit soort methodes niet veel doen. Naast pillen kun je het met hygiënemaatregelen proberen onder controle te krijgen. Maar ik weet niet hoor, driejarigen en hygiëne 🤷
Trees Vulpen kunnen ze dit ook voor de zekerheid echt vaststellen? Ik kan mij voorstellen dat je niet wilt gokken met deze bijwerking.
Deliana Louelle81 fotocadeau met het hondje er op? Bijv. voor de kinderen een beker met een foto & tekst erop, snoepjes er in en klaar 🙃
Vulpen Toch6 Ik vind dat juist leuk, boeken met verschillende perspectieven of tijden. Maar de verhalen van [verwijderd] zijn te gruwelijk voor mij dus mijn mening kan je links laten liggen 😉
[verwijderd] [verwijderd] 1! Ik ben nu al nieuwsgierig en die wil ik lezen! Edit: maar ook het vervolg op je huidige boek met meer van mijn favo personage 😉
[verwijderd] Toch6 ik lees ook geen thrillers. Ik ben van de romans Ik ook! Maar er zijn uitzonderingen, YA thrillers, Colleen Hoover en @[verwijderd] 😆
Vulpen Toch6 Ik ook wel, maar meestal vind ik daar de rust niet voor. Dus ik lees vooral Young adult en non-fictie, bijvoorbeeld van Simone van der Vlugt of andere makkelijk leesbare boeken over Nederlandse geschiedenis.
Tullip [verwijderd] Ik zou ze allebei mee kunnen nemen om te lezen. De eerste meer hapsnap tussendoor en de 2de meer voor op vakantie als ik wat meer rust in mijn hoofd heb om het schakelen van de tijden goed te volgen.
Vulpen [verwijderd] Haha! Wel super lief dat je dan toch mijn synopsis wilde lezen! Ik ben ook heel nieuwsgierig, dus de synopsis was perfect 🤣