Cactusje Liekje81 Oh echt? Dat wist ik niet. Zal morgen haar oor bekijken of het nog loopt en dan zien of we naar de hap moeten. Femkes Hoop het ook. Ben alleen bang dat nu het andere oor ook komt omdat ze eind van de middag weer flinke koorts had. Ze heeft tot nu toe wel elke keer beide oren tegelijk/ vlak achter elkaar gehad.
Liekje81 Cactusje https://www.thuisarts.nl/loopoor/mijn-kind-heeft-loopoor Ja, hebben ze je dat niet verteld? Je hoeft niet langs, kan gewoon de hap bellen en dan krijg je oordruppels voorgeschreven. Wel nog laten controleren na 2 weken.
Cactusje Liekje81 Ik weet dat als er binnen een half jaar na plaatsen wat zou zijn met de oren, ik de kno moet bellen. Nu is het natuurlijk net in een lang weekend... Ik ga morgenochtend sowieso even bellen.
Softbasegaming Het voordeel van 2 kinderen met een kippen ei allergie. Ik hoef met de Pasen niet te bedenken hoe we ze gaan beschilderen 😎
Marshmallow Softbasegaming nou ik doe dit dus sowieso al nooit 🤣 Wel paaseitjes gekocht om te verstoppen!
Softbasegaming Marshmallow hier zien die al gespot in m'n buikðŸ¤. Gaan vanmiddag naar schoonouders in eieren te zoeken. Nouja ik zet een stoel in de zon en ga slapen denk ik🤪. Nachtdienst gehad komijn thuis de ene huilt de wanneer roept boven aan de trap oooh mama je bent thuis heb je zoooooo gemist 🙄
Tantetil Bloem ooh echt, ik probeer het eigenlijk al niet eens meer ergens anders. Ik bestel nu vaak bij ms mode of wehkamps own. Maar ms mode heeft al die modellen veranderd en ze zijn ineens een stuk korter. En kwaliteit is ook slecht
Bloem Tantetil Hoeveel lengte heb je nodig? Ik heb nu model Ivm en die zit lekker. Hoog in de taille. Met stretch. Maar wel een korter model. Valt bij mij op de enkel en ik ben 1.69. Heb je geen Norah in de buurt? Is handiger om te passen.
Softbasegaming Tantetil heb nu 2.5 uur geslapen en gaan vanavond dan optijd eten uurtje of 17.30 naar bed tot 22u. Nee, heb 3 nachten afgelopen nacht was m'n eerste. Nadat de kinderen gegeten hadden T. Op bed gelegd dus 8u die heb ik om 11.30 wakker gemaakt. En E. Die is nog even iPad gaan kijken.
Cactusje Hap gebeld, we moeten het nog even aankijken? Pas na een dag of 4 of als ze superziek wordt doen ze er wat mee? De buisjes doen hun werk, aldus de assistente, die met de arts overlegd heeft.
Tantetil Softbasegaming wat zwaar zeg....ik kan echt niet tegen zo weinig slaap. Sterkte vannacht of kan jij daar wel goed mee omgaan?
Tantetil Bloem ik ben 184 dus dat helpt ook niet echt mee. Maar er zit er 1 in een dorp verderop. Ik binnenkort even passen. Alhoewel in broeken passen in een winkel echt verschrikkelijk vind.
Cactusje Liekje81 Tja, ik zal dinsdag van de kno wel horen wat zij ervan vinden. Vandaag het oor en aantal keer oppervlakkig schoon gemaakt omdat kleine meid het een vies gevoel vond, kan ik me best voorstellen. Mama, het voelt nat!