Softbasegaming maar betekend deze uitslag dat het niet meer beter word?
Het wordt nog wel wat beter, maar ik wil dat het nu beter is 😬. Heel naïef waarschijnlijk, maar ergens blijf je hopen dat je helemaal weer de oude wordt. Ik wil gewoon weer op mijn oude niveau functioneren. Mijn oude zelf weer zijn en weer lekker aan het werk kunnen. Het voelt soms echt blanco in mijn hoofd of ik de volledige controle over mijn denken en lijf even kwijt ben. Ik zou zo graag een jaar vooruit willen spoelen, zodat ik weet waar ik straks sta.
Softbasegaming Kan het dat dat je zo gefocust bent op (geen) fouten maken dat je juist fouten maakt?
Ik zou dit heel graag willen denken. Alleen de fouten die ik maak, komen precies overeen met waar ik dagelijks tegenaan loop. Het enige wat beter was, was volgens mij het tempo van informatieverwerking. Ik dacht dat dit te laag lag, maar ik denk dat het toch veel meer met geheugen te maken heeft, waarom ik mensen niet altijd goed volg of teksten vaker opnieuw moet lezen.
Vulpen Je berichten zijn altijd piekfijn in orde qua alle aspecten die ik kan bedenken.
Dat vind ik heel fijn om te lezen. Ik ben eerder al getest op taal en daar scoorde ik echt super goed op. Toch ben ik er soms wat onzeker over, maar dat heeft denk ik een andere oorzaak dan echt taalproblemen.
Hooyo-shimbir ik ga ook vragen of ze mij over een half jaar opnieuw willen testen. Ik wil dan vooruitgang zien.