In januari heb ik middels een speurtocht een fotoshoot gewonnen.
Al direct nadat ik gewonnen had, kregen we een beetje een apart gevoel.
Je moest na een speurtocht een kluisje openen, toen ik bij dat kluisje kwam, was er vlak achter mij ook al iemand, maar ja ik was eerder. De fotografe stond in de verte op de uitkijk en kwam naar ons toe.
Zowel de fotografe als de vrouw achter mij stonden er wat ongemakkelijk bij en de fotograaf zei tegen die vrouw, ga alvast maar naar naam van iemand mijn man is er ook, dan kom ik zo.
Ze gaf toen aan dat ik even via Instagram contact op moest nemen voor een datum.
Dus dat heb ik gedaan, week lang niets gehoord. Toen op haar site telefoonnummer gezocht en een app gestuurd, duurde nog 2 weken voor we een datum hadden, omdat ze steeds niet reageerde.
Ik had aangegeven graag met golden hour (uur voor de zon onder gaat)foto's te willen maken, dat was prima, ze zou mij een paar dagen van tevoren de precieze tijd doorgeven.
Pas op de dag zelf appte ze mij dat ze half 6 wilde afspreken, zonsondergang was die dag pas van 18.15-19.15 maar okΓ© prima dan.
Vervolgens appt ze een uur later dat ze om half 5 wilt afspreken.
Heb toen ook aangegeven dat dat geen golden hour is, maar het enige wat ze terug stuurde was dat ze wel vaker tijdens golden hour een fotoshoot had gedaan.
(Achteraf bleek ze een bbq te hebben)
Fotoshoot is geweest en we zouden binnen 2 weken wat horen, inmiddels 2,5 week voorbij en we hebben weer niet gehoord.
Ik vind het moeilijk hier iets van te zeggen, omdat we het gewonnen hebben. Maar dat wilt toch ook niet zeggen dat ze ons zo kan afraffelen.
Ik heb gewoon vanaf het begin het gevoel dat die andere vrouw had moeten winnen. Dat er een soort van opzet in het spel was.