Ysabella N zegt zo vaak bij bepaalde spullen die hij wilt hebben β Als ik later wat ouder ben dan ga ik dit kopenβ Ik denk dat ik een lijstje ga maken met wat hij nu allemaal wilt kopen als hij later ouder is. En dan pak ik dat er over 15 jaar bij en kunnen we er vast heel erg om lachen. π€ͺ
Snoeki Ik heb mijn principes laten varen en voor het eerst iets gekocht op mp waarbij de verzendkosten duurder zijn dan wat ik gekocht heb.π
Cactusje Zo om de week ongeveer wordt ik gebeld, this is the ministry of justice, in een computer stem. Ik heb het nummer nu maar eens geblokkeerd.
[verwijderd] Cactusje heb ik ook, maar bij mij is het continu een ander nummer. Het schijnt vooral via normale telefoonnummers te gaan, van normale mensen die geen idee hebben dat hun nummer daarvoor gebruikt wordt π¬
Marshmallow [verwijderd] ja het is ons zelfs gebeurd met ons werk telefoon nummer. Wat [verwijderd] zegt gebeurd idd er worden gewoon nummers gebruikt van personen.
Cactusje [verwijderd] Het zijn idd spoofs, maar ik herken het nummer wel steeds omdat het met dezelfde cijfers begint als mijn eigen nummer.
Marshmallow Wij hebben net een bijeenkomst gehad over seksuele ontwikkeling met behulp van toneelstukjes. Was zo goed en leuk gedaan. We konden aangeven wat wij anders zouden doen en vervolgens deden ze weer het toneelstukje met onze aanwijzingen. Was fijn om andere ouders te ontmoeten en het hier over te hebben. Verschillende manieren van denken en doen, maar ook wel heel veel hetzelfde over het voorlichten van kinderen over allerlei zaken. De acteurs deden het ook zo goed. Echt mooie en leerzame bijeenkomst zo!
Toch6 In een paar weken tijd verschillende keren gehoord dat ik het onderwijs in zou moeten. Zowel bij kleuters als bij pubers op zml school π Euh nee dank je, ik hou het wel bij vrijwillige ondersteuning π Maar het is fijn dat het zo gewaardeerd wordt wat ik doe π
Mamabeertje Cactusje Oh, dat had mijn man pas ook. De eerste paar cijfers waren hetzelfde als zijn nummer.
Dahlia Cactusje hier ook emt dezelfde 4 nummers van mijn nummer. Ik duw het weg. Nu al even niks gehoord
Mamabeertje Ik weet gewoon niet hoe ik mijn keukenkastjes leeg moet halen en waar ik het moet laten, dus ik ben constant met andere dingen bezig.
Snoeki Mamabeertje Even bij de action of karwei wat verhuis dozen halen. Die kun je makkelijk stapelen in een hoek ergens op een kamer. Zo gebruik ik de verhuisdozen al drie jaar om in en uit te laden. Zijn steeds andere delen in huis aan het opknappen dus er gaat steeds ander spul in.
Mamabeertje Snoeki Verhuisdozen heb ik al β Het is alleen, wat doe ik in welke doos? Hoe ruim ik ze het beste in? En de ruimte in huis zullen we het maar niet over hebbenπ¬ Hopelijk kan ik ze vanmiddag op zolder kwijt.
Softbasegaming Onze auto is apk afgekeurd en moet dus gemaakt worden. Over 10 weken krijgen we een nieuwe auto π
June Softbasegaming kan je niet voor die paar weken een greenwheels abbo afsluiten? ik weet niet hoe vaak jullie de auto gebruiken? maar mogelijk kan het minder en voor de echt noodzakelijke ritjes een huurauto/ greenwheels/ autodelen optie?
Deliana Softbasegaming dat is waardeloos! Zijn de reparatiekosten heel hoog en kan je de auto daarna nog verkopen? Anders is short lease (flexibel leasen of huren) misschien een optie? Kan bij veel leasemaatschappijen of via een dealer geregeld worden.
Softbasegaming Softbasegaming Het lijkt mee te vallen. Komt op een eurootje of 300 uit. We hadden en beetje rond de 500β¬ verwacht.