[verwijderd] Hooyo-shimbir het is geen aanrader! Heb nu vooral spierpijn aan mijn kaak, ze is echt goed tekeer gegaan..
Softbasegaming Toch6 haha succes! Tim z'n verjaardag wordt morgen gevierd en heb zo avonddienst dus wil het huis enigszins netjes hebben 🤪
June [verwijderd] mijn oudste, wat is dat? Wow wat gaaf en kleedje met allemaal paardenhoeven. Wat was de reactie van jouw kinderen? Die waren niet zo'n fan van jouw schilderij toch?
[verwijderd] June 🤣🤣 Die hebben hem nog niet gezien, ik denk dat ze gaan gillen. Deden ze ook bij het schilderij en de kaars 😅
Dahlia Ik heb een enorm schrale neus/vleugels. Vaseline of zalf voor droge huid doet enorm pijn. Maar het zo laten ook. Het jeukt, trekt, brand, te veel tegelijk! 🤯 Wat kan ik anders doen dan zalf?
Marshmallow Dahlia als niets helpt kan je morgen wellicht beter naar de apotheek. Misschien hebben die nog een tip. Ik zou ook denken aan vaseline maar als dat al zo'n pijn doet.
Dahlia Vulpen dat brand echt zo enorm 😭 @Tantetil brand deze niet? De bepanthen zalf brand ook enorm, daar staat wel op niet gebruiken bij beschadigde huid Ik heb zo'n barstjes overal, je weet wel zoals een woestijn grond 😭
Vulpen Dahlia dat brand echt zo enorm 😭 Pfff dat is wel echt heftig zeg. Ik smeer de kinderen altijd helemaal vol met vaseline... Zinkzalf misschien? Gaan slapen en hopen dat het morgen beter is?
Dahlia Vulpen hahaha ik zei net tegen man, ik ga gewoon naar bed nu dan voel ik t niet Ik voel mij een grote baby nu maar de tandjes zeg, ik word gek van de pijn
Cactusje Dahlia Puber had pas de huid ook helemaal stuk gesnoten, ze smeerde er labello op. Doet mijn man ook vaak, hij smeert het in de winter rustig over z'n hele gezicht😅