Trees Hopsatee vind ik ook grappig. Zo wil ik onze volgende kat Cat Stevens noemen. Daar heb ik nu al lol om π€£
[verwijderd] Trees ik heb jarenlang gezegd dat we voor een Winnie de Poes zouden gaan maar is er nooit van gekomen.
Manque Ik wil kleien vandaag. Maar zal ik erbij streamen en kletsen of zal ik er een film bij kijken?
Manque Softbasegaming Ja, via twitch inderdaad! https://www.twitch.tv/nerdwithhobbies Ja, misschien moet ik dat maar weer doen... Heb 3 betaalde subscribers deze maand π Is niet veel, maar ik voel me wel altijd een beetje verplicht om dan een paar keer te streamen als mensen ervoor betalen.
[verwijderd] Manque ik vind dit echt fascinerend, meditatief bijna.. ik was bloedchagrijnig en nu zit ik naar jou te kijken en ben helemaal ontspannen π Ik leef volgens mij in een grot ofzo want ik ben totaal niet bekend met twitch, maar ik ga vaker kijken!
Toch6 [verwijderd] heb jij wel geluid? Ik zie @Manque wel maar hoor d'r niet Edit: nu wel, zat blijkbaar reclame in de weg, die had ik net niet
[verwijderd] Toch6 in de eerste instantie geen beeld maar wel geluid, maar na refreshen doet hij het wel!
[verwijderd] Tantetil jaaa! Maar godzijdank ziet @Manque er beter uit π Vind het gewoon jammer dat ik moet gaan, maar had H beloofd even te gaan shoppen na school.. mevrouw wil aan de make-up πΆ