Wat ben ik eigenlijk boos op een moeder van 1 van de meisjes waar het begin schooljaar tussen hun en dafne niet lekker ging. Kaatste tijd begon ze me te negeren. Toen ik dr in de kerstvakantie op maandag appte of dafne ergens die week met haar dochter kon spelen, had ze de hele week al plannen. Na school vertelde vriend ook dat ze niet samen mochten spelen. Ze komt volgende week niet op dafnes partijtje, geen idee waarom. Gisteren waren we in het zwembad en zij en dat andere meisje waren er ook en ze speelden gewoon leuk samen, geenngedoe. Moeders negeerden me, vaders deden wel gewoon gezellig, vertrouwden me hun kind soms even toe om toezicht te houden. Vandaag 10-minutengesprek gehad en heb dit ook tegen juf verteld en die verzekert me dat er tegenwoordig geen rare dingen meer gebeuren en dat ze regelmatig leuk spelen samen. Ze zei al dat ik het me niet aan moet trekken, dat het probleem bij hun ligt. En ik kan me zo boos maken, dat je dit dus over het hoofd van je kind zo wil spelen. Gewoon triest.