Mount wasserette, daar moesten ze iets voor verzinnen..
Ik kan nog niet wassen hier, dus ik doe daar vandaag lekker niets mee π.
We hebben net besloten dat ik vanmiddag met de kids even naar de Mediamarkt raak ivm koptelefoons en muismatten π€£ lekker kerstig.. misschien dat we daarna nog even bij de ballorig naar binnen stuiteren.
Hopelijk trekt je buikpijn bij, gewoon van het eten of heb je daar wel meer last van en je man door zijn rug gegaan lekker stel zijn jullie dan vandaag qua fysieke kracht.
Ik werd om 7:30 wakker gemaakt met .. mam je heb de cadeaus neergelegd.. π dat klopt moppies.. en toen dacht ik dan moet ik er ook uit. Haha
Dochter hier heeft een beetje last van kerst en cadeaus stress. Ze is net jarig geweest en vandaag dan een paar cadeaus en komende week nog bij opa en oma , ze was wat bedrukt vanochtend .. ik zeg gaat niet zo lekker he, neeeeeeeejjjjjj wheeee huilen.. t kan er maar uit zijn. Moppie. T is ook raar en veel, we zijn afgelopen maand verhuisd naar ons eigen huis zonder papa en papa was gister wel hier gezellig, naar opa en oma dit jaar voor er eerst zonder mij.. dus daarom misschien even naar ballorig even heel wat anders als die december dingen.