Goedemorgen dames en heer, zijn er al meer heren?? @LucP of ben je nog alleen?

Ik wou gewoon even kletsen met wie hier dan ook is maar kan niet echt het onderwerp vinden waar ik wat over kwijt wou en om in het nu foto topic nou zo'n epistel neer te zetten vind ik ook niet helemaal een goed idee...

dus tja dan maken we zelf maar een algemeen topic en hoop ik dat ik niet alleen tegen mezelf ga zitten kleppen..πŸ˜‰πŸ˜†

Ik zit met een bakkie koffie de top 2000 te kijken en wil eigenlijk gewoon alles met jullie delen 🀣. Ik merk dat ik dit forum echt als "vriendenclubje" vind voelen, heel fijn.

Ik zit nog te twijfelen of we straks nog iets gaan doen. We hebben net cadeautjes uitgepakt

En verder hoeven we niets perse, wil even naar buiten maar kan geen hele lange stukken lopen vandaag, wel rollen .. hmm nog ideeΓ«n ? In de kop van noord Holland?

Wat gaan jullie doen vandaag en van de week? En is je ochtend lekker begonnen? Wat vind je van de top2000 ??
Met andere woorden wie is er wakker en komt kletsen πŸ˜ƒ( of klinkt dit heel zielig πŸ˜…πŸ˜…)..

Famofthree Hier al uren wakker πŸ˜‚ Ik zit aan de koffie met een van onze poezen op schoot. De oudste is op zijn kamer aan het spelen en de jongste is met zijn vader aan het douchen/zit in badje. Vandaag staat er niet zo heel veel spannends op de planning. We zijn toe aan wat rust (ik heb al 2 dagen hele erge buikpijn en man is maandagmiddag door zijn rug gegaan) dus gaan gewoon relaxen in en om het huis. Lekker spelen met de nieuwe cadeautjes en hangen. Misschien dat we vanmiddag nog een filmpje gaan huren oid. Ik moet mount wasserest weg werken en wat voorbereidingen treffen zodat volgende week onze nieuwe vloer gelegd kan worden. Dat is dus een beetje wat ik de komende dagen doe haha. Oh en de top 2000 is niet helemaal mijn ding, ik raak al snel overprikkeld dus ik heb iets liever zachtjes op de achtergrond of gewoon klassiek.

Mount wasserette, daar moesten ze iets voor verzinnen..
    Ik kan nog niet wassen hier, dus ik doe daar vandaag lekker niets mee πŸ˜ƒ.

We hebben net besloten dat ik vanmiddag met de kids even naar de Mediamarkt raak ivm koptelefoons en muismatten 🀣 lekker kerstig.. misschien dat we daarna nog even bij de ballorig naar binnen stuiteren.

Hopelijk trekt je buikpijn bij, gewoon van het eten of heb je daar wel meer last van en je man door zijn rug gegaan lekker stel zijn jullie dan vandaag qua fysieke kracht.

Ik werd om 7:30 wakker gemaakt met .. mam je heb de cadeaus neergelegd.. πŸ˜ƒ dat klopt moppies.. en toen dacht ik dan moet ik er ook uit. Haha

Dochter hier heeft een beetje last van kerst en cadeaus stress. Ze is net jarig geweest en vandaag dan een paar cadeaus en komende week nog bij opa en oma , ze was wat bedrukt vanochtend .. ik zeg gaat niet zo lekker he, neeeeeeeejjjjjj wheeee huilen.. t kan er maar uit zijn. Moppie. T is ook raar en veel, we zijn afgelopen maand verhuisd naar ons eigen huis zonder papa en papa was gister wel hier gezellig, naar opa en oma dit jaar voor er eerst zonder mij.. dus daarom misschien even naar ballorig even heel wat anders als die december dingen.

Famofthree

O en een nieuwe vloer.. pff dat lijkt me best vervelend als je er woont. Zijn ze lang bezig naar verwachting? En wat voor vloer wordt het?

Wat een gezelligheid, goed topic! Al kan ik dit meestal niet zo goed bijhouden!

Wij krijgen vanavond familie te eten dus ik heb al een poos in de keuken gestaan. Nu ga ik even chill douchen en dan nog naar buiten met zijn allen.

oh ja en het leukste: mijn zusje is gisteren ten huwelijk gevraagd dus dat houdt mij momenteel ook bezig πŸ‘πŸ»πŸ‘πŸ»

Hier trouwens gisteren ook echt stuiterkindjes..toch wel pittig die feestdagen haha

Oo @Hopsatee .. wat leuk gefeliciteerd met je zusje.. wat gaan jullie eten vanavond?? Ik ga opzoek naar iets van vis en patat πŸ˜ƒ en vanavond simpel restjes .

Uhmm de eerste 2 posts maakte mij een beetje in de war; zag ik nou een cassettterecorder op die foto? En daarna zei iemand dat ze een filmpje ging huren?
            Voelt als een flashback πŸ˜‚

Ik heb nooit zo veel boeiends te vertellen in de "wat doe jij vandaag"-achtige topics, ik zit vandaag weer met hubby in t revalidatiecentrum.. krijgen vanmiddag wel bezoek van zn nichtje, ik heb een kleinigheidje gekocht voor haar kinderen en ik ben stiekem best trots op wat ik heb gevonden (lang leve bol) dus ik hoop dat ze het leuk vinden.

Hij ligt nu even te dutten dus ik ben weer lekker hier aan het koekeloeren

Ja een cassettebandje πŸ˜ƒπŸ˜ƒ en ik heb de radio 3 weleens geleden gekocht .. 🀣🀣met houtlook ook .. check... vin dhem helemaal leuk. Wel ook met USB aansluiting.

De cadeaus vallen vast in de smaak! En ik hoop dat je man in het revalidatiecentrum een top dag heeft en goed reageert.

Famofthree Buikpijn door alle stress van de laatste maanden denk ik voornamelijk in combinatie met vermoeidheid. Leuk he die feestdagenstress, bij de jongste komt de stoom inmiddels ook uit zijn oren. Om gek van te worden πŸ˜… Fijn een eigen huisje πŸ˜€ Kunnen jij en je ex-partner wel nog gewoon door een deur samen? Veel plezier bij Mediamarkt en Ballorig! Oh enne woon je toevallig in/nabij A'dam? Dat je Mediamarkt met Ballorig combineert? Hier zitten die namelijk naast elkaar haha.

Iemand heeft buikpijn... En die iemand moest ik gister avond mee trekken omdat ie weer bedacht had vanalles eat er tussen het gras lag te eten πŸ™„.. iets met eigen schuld maar ook mijn dikke bult want ik moet tig x met hem naar buiten.. vandaag πŸ˜’..

Famofthree Mijn man en mijn moeder gaan de vloer leggen en naar verwachting max 2 dagen. Mijn taak is zorgen dat alles weg is en entertainment voor de kinderen tijdens het hele gebeuren en de klussers van eten en drinken voorzien haha. We hebben nu een linoleum vloer, wit die eigenlijk niet echt mooi wit te krijgen is meer en we krijgen laminaat.

Elena22

Nog een keer reageren met tekst.. 🀐

Zoveel feestdagen stress dat is echt niet lekker, misschien een halve fles wijn naar binnen dat zorgt in ieder geval bij mij voor Behoorlijk minder stress altijd 😜 dan vind ik alles prima..

Ik woon echt bijna aan het einde van noord Holland aan de bovenkant en ik rij straks naar Heerhugowaard met de kids voor die combi.

OkΓ© dus wel eigen mensen die de vloer gaan doen, dat is wel lekker.

Ja ik kan prima door een deur met ex, dat maakt het wel makkelijker. Ik heb wel echt veel meer rust mentaal nu ik op mijn eigen woon . Iets met o.a. hij heeft add en wil er niets mee ..

Pimpelmeesje Hahah filmpje huren doe ik gewoon via de Ziggo box hoor πŸ˜‚ Hoe gaat het nu met je man? Veel plezier en weet zeker dat ze een cadeautje kunnen waarderen πŸ™‚

Man en ik zijn om 10:00 pas uit bed komen rollen, dat is echt de laatste 11 jaar niet meer voorgekomen.
                      Lekker ontbeten en nu in mijn joggingbroek met mijn net uit bed kapsel even hier kijken.
                      Mijn dochter heeft beneden al stofgezogen. Ze wilde haar tentje opzetten in de kamer maar er moest eerst gezogen worden anders zit het tentje vol hondenhaar, is zo’n statisch ding. En toen ging ze zo waar zelf stofzuigenπŸŽ‰πŸ‘
                      straks nog lekker wandelen met de hond en vanavond nemen wij mijn ouders en β€œschoonvader” (is eigenlijk de oom van mijn man) mee uit eten.
                      Verder niets op de planning.