Toch6 hoe is de rest verdeeld?
Daar hebben we het nog niet over gehad. Maar ik ga er vanuit dat als het ieder voor zich is, dan ga ik inderdaad ook niet mee betalen aan hun drankjes etc
Toch6 En: is het financieel haalbaar voor je om deze verdeling te doen? Of moet je echt sparen vooraf en hoe zit dat bij hun?
Ik zal daar wel rekening mee moeten houden en voor moeten sparen ja. Mijn broer niet denk ik, al weet ik niet helemaal precies wat ze gewend zijn uit te geven aan alles. Ze hebben het in elk geval niet slecht samen.
Nescio Het gaat om jullie ouders, niet om wie 100 euro meer of minder betaalt vanwege wel of geen kinderen.
Dat is inderdaad wat me er aan tegen staat denk ik. We doen iets met z’n allen voor mijn ouders. Mijn ouders vinden dat leuk dat iedereen er is. Maar de rekening is voor mij dan
Voor alle andere dames, bedankt. Ik vind het in elk geval fijn dat er een aantal m’n weerstand snappen. Dat het niet helemaal aan mij ligt zeg maar.
Ik ga in elk geval aan mijn broer aangeven dat als er verwacht wordt dat ik dat deel op me neem, dat het dan wel binnen een x budget moet blijven. En dan is hij / schoonzus aan zet of ze dan nog steeds een bungalowpark willen en dan wat meer bijdragen of dat we iets goedkopers zoeken.