Huggybird Manque niet doen hoor! Iedereen begrijpt het en is jullie enorm dankbaar voor wat jullie allemaal gedaan hebben โค๏ธ
Lovely83 Ik ben door drukte laatste tijd niet heel actief maar denk wel aan jullie โค๏ธ is het de bedoeling om na 1 januari op het andere forum verder te gaan?
Lovely83 Trees haha dan weet ik het even voor als ik 2 januari onder een steen weg kom en jullie niet meer kan vinden.๐
Honkeytonk Bloem ja denk het wel. Kan er nog even op deze site de link blijven staan oid @Manque ? Of is alles opgezegd per 1-1?
Trees Bloem ik heb deze al bij mijn favorieten staan. Anders kan ik jullie straks niet meer vinden ๐
Pimpelmeesje Misschien is het een idee, indien mogelijk, om via de site het nieuwe adres naar iedereen te mailen?
Marshmallow Pimpelmeesje Dit zou wel kunnen, maar ja dan heb ik van iedereen het mailadres nodig ๐
Manque Pimpelmeesje Dat zou misschien kunnen, maar dat ga ik niet doen. Sorry! Een van de beloftes was dat we de emailadressen voor niets anders gingen gebruiken dan registratie.
Pimpelmeesje Marshmallow is het niet mogelijk via de site/het programma achter het forum? We hebben toch allemaal een mailadres opgegeven om een account te maken?
Snoeki Manque Niet doen!! Dit is voor jullie de juiste beslissing. Die jullie niet zo maar even tussen de soep en de patatten door genomen hebben hรจ. We zijn jullie dankbaar voor al die mooie jaren die we hier hebben mogen doorbrengen.โค๏ธ