Trees Ik vind het eigenlijk wel een goede om te onthouden en ook hier eens keer met de meiden over te praten. Klopt wel wat je zegt, maar zo had ik het nu nog even niet bekeken.
Ik zeg wel dat ik het anders had moet verwoorden, maar het woord sorry laat ik dus bewust niet vallen. En ja dat is ook gewoon een beetje haantjes gedrag van mijn kant.
Tof trouwens dat je ouders zo voor je opkwamen!
Het was toen natuurlijk ook wel scholier, was 17 denk, tegen teamleider die ook les gaf. Andere verhouding dan nu bij jullie. Ik kon niet zeggen je bekijkt het maar, had ik mn eigen mee. Ik moest nog 1,5 jaar daar naar school, hadden echt rotjaren kunnen worden. En ik mocht niet brutaal zijn, wel respectvol mn mening geven. Als jij dat doet heeft hij het probleem.
Overigens vind ik nog steeds dat hij heilig boontje speelde en mij alle schuld gaf "want je bent 17, geen 7, bijna volwassen". (Ging over toetsen inhalen nadat ik van niveau was gezakt. Ik had zelf moeten uitzoeken wat wel en niet moest). Maar zodra je spijbelde of ziek was telde dat dan weer niet ofzo en moest het thuisfront dat weten/je afmelden want je was nog kind😏
Ze bemoeiden zich niet vaak met school. Maar de 2x dat ze boos werden op een leraar maakte wel indruk op me en voelde me gesteund.
Overigens heette die man De Haan. Nou zo gedroeg hij zich ook😅