Trees Ja voor Halloween heb ik nu ook allemaal ideeën. Er loopt ook een halloween toch langs ons huis en ik zat me net af te vragen of aan de boom voor hangen te ver ging hahaha. Maar ik kan natuurlijk wel een bebloedde pop bij de heg zetten.
Ik vind je tafels ook wel super vet, ik ga eens met mijn moeder overleggen. Ik heb met de kleinste pop in ieder geval al wat kinderkleding online gezet. Wie weet helpen zulke foto's.
We hebben de pakketbezorger ook al enorm laten schrikken hahaha. Ze staan in de hal bij de voordeur, en mijn jongste stond er tussen, en die bewoog in eens, de arme man kreeg zowat een hartaanval. Gelukkig kon hij er ook om lachen.
Voor carnaval hebben de kinderen ook al wat ideeën. Dus ik denk dat het wel goedkomt met de poppen.
Soms is mijn impulsiviteit wel een ding hoor. Heb wel echt geleerd om eerst na te denken en dan te doen, dat is nu in ieder geval mis gegaan. Ik wilde een jaar of 8 geleden wel een paspop om zelf kinderkleding te maken. Maar goed, al snel bleek ik geen eens tijd te hebben om te poepen, laat staan zelf kinderkleding maken. Maar gelood dat het idee van een paspop nooit is vertrokken. En nu heb ik er dus 5. Wel kinderformaat. Misschien moet ik zoeken naar een volwassenformaat. Of alleen zo een torso. Dat is ook wel cool om die zo te beschilderen. of kan ik daar mn kleding die nog niet gewassen hoef te worden maar ook niet de kast in hoeft op hangen. (misschien ook een idee voor je dochters!? 😉 😆 )