Hopsatee Jules Ja dat zou kunnen alleen het probleem is 1 dat ik de sauna zelf fantastisch vindt (en dat ik na een paar uur mezelf neerknuppelen toch tot rust kom) en 2 Omdat ik het dus dikke onzin van mezelf vindt dat ik allerlei niet boeiende dingen van mezelf moet. Alleen is mijn diepe gut feeling Blijkbaar niet in lijn met mijn dagelijkse leven 🤣🤣 dus gewoon niet meer gaan is geen optie want dan wint de verkeerde kant van mij 🤪
Jules Hopsatee Ik snap het, ik ben minder dan van de sauna dus het was snel klaar toen ik me daar ook nog druk zat te maken 😅🙈 Goed dat jij het door zet!
Jules Laten jullie ook wel eens je eten aanbranden, of bijna, omdat je toch nog even een bericht/app/mail wilde sturen en het toen ineens best hard ging in de pannen? 😬 Want het duurt zo lang, en 'ineens' is alles afgefikt.
Vulpen Jules Ja hoor. Of even nog een bladzijde lezen, even tafel dekken, even een nieuw filmpje opzetten voor de kinderen...
Trees Jules ja hoor regelmatig, maar het ligt echt nooit aan mij 🤥. Ligt denk ik aan mijn fornuis of de pannen of het eten zelf 😇
Liekje81 Pimpelmeesje ah ok. Nee, dat is echt 1,5 rijden hier vandaan, haha. Wij wonen 6 minuten rijden van die in Ter Aar vandaan. Gaan dus altijd naar die.
Toch6 Heeft iemand ervaring met een thermosbeker? L wil er graag 1 om thee/chocomel/soepjes mee naar school te nemen (want dat kost geld op school😛). En ik vind dat wel een goed sinterklaaskado als het qua budget ook nog leuk is om een goede te kopen. Ze moet er ongeveer een uur mee buiten fietsen, is denk wel iets om rekening mee te houden (uur in de auto koelt het minder snel denk ik?)
Trees Toch6 ik heb er eentje van de decathlon. Deze blijft echt de hele dag warm. Het enige nadeel is dat je hierdoor wel snel je mond verbrand 🫣. Je hebt deze in verschillende formaten en kleuren.
Toch6 Trees ah top, die prijs is ook nog leuk. jij verwacht dus wel dat als het er om 6:30 in gaat ze om 10:30 bij de 1e pauze nog warm drinken heeft?
Trees Toch6 dan heeft ze zelfs om 16 uur nog warm drinken 😜. Je moet het wel wat afkoelen voordat je het erin gooit, want anders is het te heet als je het een paar uur later al opdrinkt. Ik drink er alleen thee uit en gooi er altijd wat koud water bij in. Deze flessen worden zo beetje door iedereen in de survival run gebruikt en zelfs buiten blijven ze echt urenlang warm.
Femkes Maxi heeft er 1 van de ANWB en we gooien er altijd koud water bij omdat het anders te heet is om te drinken in de pauze. Voornaamste is dat je het goed moet kunnen schoonmaken als je melkproducten en soep erin gaat doen. Mini had er 1 van de ikea voor melk (koud) en die werd toch heel vies omdat ik de dop niet goed schoon kreeg.
Mamabeertje Heeft iemand hier verstand van? Ik heb zaterdag iemand een mail gestuurd op adres a@...nl(voorbeeldje) Nu kreeg ik net een appje van haar dat ze mijn mail nog niet binnen had gekregen. Kijk ik in mijn spam en zie ik dat ik een zaterdag een mailtje van 'Mail Delivery System' heb gehad dat ze mijn mail niet konden bezorgen. Op zich niet heel vreemd, alleen staat hierin dat ze het niet konden bezorgen bij b@....nl Dus een ander mailadres, waar ik het niet naar toe heb gestuurd. Ik weet dat het wel een tweede mailadres van haar is. Zou het kunnen dat zij haar mail (per ongeluk) automatisch door laat sturen naar haar b-adres en dat dat niet goed werkt?
Vulpen Mamabeertje Zou het kunnen dat zij haar mail (per ongeluk) automatisch door laat sturen naar haar b-adres en dat dat niet goed werkt? Ja, of misschien zijn het aliassen van elkaar.
Mamabeertje Vulpen Kan dat als ze niet van hetzelfde zijn? Het één is een gmail adres en het andere is van een stichting