Vulpen Vulpen Vervolgens pak ik maรฏs en zwarte bonen uit de kast. Maar geldt het ook daarvoor of mag je die wel gewoon bij het pmd-afval blijven doen?
Zonnebloem Wij hadden nieuwe kleding voor N besteld en de truien in maat 128. Want 122/128 begon aan de kleine kant te worden. Nu kwam er net een trui binnen in maat 128 waarin hij echt verzoop. Maar dit is toch een veel te groot verschil of ben ik nou gek?
Zonnebloem Miek89 ja toch? Ik heb hem daarstraks zelf aangetrokken, 3 cm erbij en ik had de trui kunnen dragen.๐ Ik denk dat hij de trui in de (pre) pubertijd wel past.
Rietjesbeker Mijn kinderen hadden glitters op hun gezicht. Ze hebben daarmee niet aan mij gezeten. Waarom zit mijn gezicht nu toch onder de glitter?
Zonnebloem De dokter heeft gezegd dat dit netelroos is, maar ik begin toch wel te twijfelen hoor, wat denken jullie?
Liekje81 Zonnebloem heel goed, die heb ik ook altijd voor dafne. Soms moet ik het 2x per dag geven. Dat is voor een dag of 2 niet zo erg.
Zonnebloem Liekje81 in de zomer kreeg hij dit ook 2 keer per dag tegen de hooikoorts. Nu krijgt hij het voor de jeuk en na 48 uur zou het minder moeten worden, maar het word niet minder.๐ฉ Antibiotica krijgt hij sinds vanmiddag ook. Ik ben er zo klaar mee. Kind zit al meer dan een week opgesloten in huis.