Vulpen LilyMilie Ik denk dat je die getallen met een grote korrel zout moet nemen 😅 Misschien bouwen ze eerst nog heel scheef waardoor het sneller omvalt of zo...? Ze hebben hier eigenlijk sowieso niet veel met blokken gestapeld. Wel met Duplo.
Toch6 Puzzelstukje ja zeker bij zoiets. Dat er verschil in vakken zit is logisch, D heeft techniekhavo, L gaat de "klassieke" havo doen. Maar talen hebben ze allemaal 🤷♀️ Al is D zn school in zn algeheelheid veel digitaler dan die van L
Trees Toch6 Al is D zn school in zn algeheelheid veel digitaler dan die van L Ik denk dat hem hier ook in zit. Bij dochter is ook alles digitaal en zij hoefde ook geen woordenboeken, atlas etc aan te schaffen. Ze heeft überhaupt geen boeken. We moesten enkel een laptop aanschaffen 😅.
Noordeling Vaak hoef je pas woordenboeken aan te schaffen in de bovenbouw ter voorbereiding op t examen, tot die tijd meestal digitaal is mijn ervaring.
Hopsatee Heeft 1 van jullie kinderen toevallig deze fiets: https://www.decathlon.nl/p/mountainbike-kind-24-inch-rockrider-st-500-9-12-jaar/_/R-p-300762 Wij willen er graag een slot op zetten en je krijgt aanbevolen bij decathlon deze: https://www.decathlon.nl/p/axa-defender-ringslot-art-2/_/R-p-X8392574 Maar in de reviews lees je dan dat hij blijkbaar toch niet past. Iemand ervaring mee?
Vulpen Is dat iets nieuws, om Cuba als Coeba uit te spreken, of is dat gewoon een eigenaardigheid van de commentator bij het WK Atletiek?
1986Lynn Heeft iemand van jullie zo’n prik wand van kurk? Ben je voor 6mm, 8mm of 10mm dik gegaan? Best prijzig, dus vandaar even de vraag 🙂
Honkeytonk 1986Lynn wij hebbrn zoiets en 10mm maar bij ons ligt hij in de muur. We hebben zo iets als op de eerste foto
1986Lynn Vulpen Ja, ik wil deze in de speelkamer maken, voor knutsels, maar bijvoorbeeld ook een schema’tje voor wanneer gymspullen mee etc 😁
1986Lynn Toch6 Ik heb wat reviews gelezen en op basis daarvan heb ik zonet de 8mm besteld, de 10mm zou erg dik en zwaar zijn bij het bevestigen en de 8mm juist ideaal, dus dacht, zit er ook mooi tussenin dus dat gaat vast goed 🙂
Honkeytonk 1986Lynn onze kalender en heeeeel veeel knutsels en tekeningen van de kinderen 😁 (al hebben we hem net gisteren helemaal leeggehaald, voor nieuwe kunstwerken komende tijd, dus nu alleen de kalender)
Trees Ik wil deze tas maken van suède (imitatie suède). Ik twijfel welke kleur het moet worden en kan echt niet kiezen. Voor welke kleur zouden jullie gaan?