Zonnebloem de revalidatie arts gaf aan als ik naar een uroloog verwezen wil worden, dat zij de verwijzing wel wilde regelen. Nu heb ik wel een andere revalidatie arts, maar ik neem aan dat dit wel ergens in mijn dossier staat. Ik denk dat dit dan de kortste klap is, omdat zij denk ik gerichter de verwijzing kan schrijven dan een huisarts. In ieder geval dat hoop ik en dan hoef ik ook niet langs te komen.
Zonnebloem Ik kan mij voorstellen dat dit ook bepaalde emoties oproept en natuurlijk niet te vergeten telkens het energie slurpende gezeik van de medische molen.
Beiden inderdaad en ik merk dat ik daardoor geneigd ben om het weer uit te stellen. Ik heb er gewoon echt geen zin in. Het gaat vandaag ook weer wat beter, dus dan voel ik nog minder motivatie 😬.
Zonnebloem Ik geloof dat ik laatst ergens hier op het forum las dat je bezig was met een lijst wat betreft overprikkeling, zou dit ook onderdeel kunnen zijn van overprikkeling?
Ik ben inderdaad bezig met sensorisch integratie therapie. Overprikkeling veroorzaakt inderdaad meer spasticiteit en daarin zit zeker een verband met de plasproblemen. Mijn been heeft de afgelopen dagen er ook even geen zin meer in. Ik ben ook behoorlijk moe en ik voel mij ‘raar’ in mijn hoofd. Ik denk dat dit er allemaal wel aan bijdraagt.
Ik bedenk mij echt nu pas dat ik vrijdagochtend naar een symposium ben geweest en dat was qua prikkels en wat het qua energie kostte heftig. Yup daar zit zeker een verband.