[verwijderd] nog vaker?!π± dat is dan 23 van de 24 uur ofzo? π€£ afgelopen dagen was het zo om de 2u ofzo. Zelfs nog flesvoeding gepakt gisterennacht, was er even zo zat van. Maar dat kwam er sneller uit dan erin en kon daarna haar en mezelf omkleden π
Gezien de luiers krijgt ze echt wel zat binnen dus maak me nog niet druk. Maar wel even goed opletten dat ze meer in de omslagdoek is zodat op temperatuur blijven minder energie kost want daar zat ik ook aan te denken.
CrazyCatLady ook zonder grafiek lijkt het me dat het antwoord daar standaard 'ja' op is π
π€£ mijn ervaring is dat het erg ligt aan wie je hebt. De 1 vind alles een probleem, de ander alleen als je het zelf een probleem vindt. En heb er 1 gehad die zag problemen die ik niet zag en andersom maar die is gelukkig weg.
Ik maak me nog geen zorgen. Ze heeft (meer danπ) voldoende plas en poepluiers en qua gedrag zie ik ook niet dat ze futlozer ofzo is.
Denk eerder dat ze mijn thermostaat heeft, altijd koud π waardoor ze daar veel energie in stopt, om warm te blijven. Vond het afgelopen dagen lastig wat ze nou aan moest en wel/geen omslagdoek etc. Ze had wel koude voetjes telkens maar temperatuur van 36,8/36,9 wat ze vanaf de geboorte veel heeft dus niet ineens dat ze kouder was ofzo π€·ββοΈ
Bij elk kind toch weer even zoeken hoe ze "werken" π