Sevenof9 Google vertelde mij de term, haha
Ik denk dat het vaak normaal is ja. Ik heb ook eigenlijk altijd ovulatiepijn, voor mij is dat normaal. Maar de pijn neemt toe, en heftig ook wel, de afgelopen keren slikte ik 2 dagen meerdaags paracetamol + ibuprofen vanwege de pijn. Ik vind dat wel heftig. In het verleden heb ik dat ook wel eens moeten doen, ik gok dat er dan een cyste zat of iets wat de hele boel irriteerde, maar het is nu al 3x achter elkaar + dat mijn menstruatie toeneemt (door de spiraal had ik nauwelijks meer bloedverlies). En nu dan contactbloeding.
Kan allemaal hormonaal zijn (wellicht is dat ook hoogstwaarschijnlijk) maar misschien zit de spiraal niet meer goed of weetikveel.
Ik vind het lastig om te bepalen wanneer iets niet meer normaal is. Internet is ook altijd zo vaag in hun omschrijving, annoying.
Ik vergelijk dan maar gewoon met mijzelf, met mijn normaal. En gebaseerd daarop moet ik gewoon even naar een arts. Maar ben tegelijkertijd dus ook wel benieuwd hoe dit bij anderen is. Verlies jij veel als je een contactbloeding krijgt? Gaat het in combinatie met pijn?
Trees Ik ben 34. Heb dan wel 3 baby's gepoept maar op gebruikssporen na ziet de boel er geloof ik nog prima uit xD