Honkeytonk Vulpen jahoor. Maar denk dat de meer gangbare naam ondertussen het Engelse permanent marker is.
Honkeytonk Hopsatee nee hoor, als ze dit 3x afzegt, zou ik het afkappen. Dan heeft ze er blijkbaar toch niet echt oren naar.
Noordeling Hopsatee zou voor mij klaar zijn, op zoek naar een ander. Dit geeft geen betrouwbaar gevoel.
Jules Hopsatee Ik heb ervaren dat als het nu al zo gaat, dan blijft het zo gaan en dan kun je er echt niet van op aan. Ik zou een ander zoeken.
Mamabeertje Hopsatee 2 appje om afspraak te verzetten want komt niet uit - ze gaat wat doen met mooi weer. Ok prima, snap ik. Ik vind dit eigenlijk al genoeg reden om haar niet meer te willen. Heel vervelend dat je dan niks leuks in de zon kunt gaan doen, maar je hebt een afspraak.
Vulpen Er vlogen hier 4 vliegtuigen echt megalaag over rond 13.00. Echt dat je zo ongeveer kon zwaaien naar de piloot. We zaten al bijna onder tafel om te schuilen. Maar heeft iemand enig idee wat dat voor vliegtuigen waren? Ik kan er niets over vinden.
Nescio Vulpen waren het geen legervliegtuigen? Wij hebben hier een legerbasis in de buurt, laatst was het open dag en vlogen er om de 5 minuten van die vliegtuigen heel laag over.
Femkes Vulpen Op weg naar Gelderland? Er komen deze tijd veel vliegtuigen ivm herdenking van Market Garden. Die vliegen laag.
Vulpen Nescio Ja, misschien. Maar moeten we dat dan normaal vinden, dat ze zo onaangekondigd iedereen de stuipen op het lijf jagen en daar niks over communiceren? đ¤ˇââī¸
Zonnebloem Vulpen vaak weet de omgeving wel op welke dagen ze trainen. Hier is dat altijd op dinsdag en ga ik er -als ik tijd heb- met de kinderen er ook naartoe.
Nescio Vulpen wij hadden ook geen info gekregen, ik heb er bewust naar gezocht omdat ik het zo raar vond dat ze zo vaak overvlogen.
Toch6 Vulpen hier vliegen ze zovaak laag over, trainingsgebied. Meestal wel helikopters maar vandaag ook wat vliegtuigen. Oefendagen staan volgens mij wel vermeld in huis aan huis krant maar die lees ik zelden Wat maakt dat je zo angstig wordt?
Vulpen Zonnebloem Ja, als je het weet, is het wel cool natuurlijk đ Maar hier wist de omgeving dus van niks. Ik in elk geval niet.
Zonnebloem Vulpen het is niet dat wij een berichtje krijgen of zo. đ Het is hier in Gelderland algemeen bekend (mits je er in de buurt woont) dat er op dinsdag oefeningen zijn. Laatst oefende een Apache-helikopter met stil hangen in de lucht.
Vulpen Femkes Nee, ze vlogen richting Amsterdam, over de A1 eigenlijk. Inmiddels dit gevonden, dit zal het zijn: https://www.defensie.nl/onderwerpen/vliegbewegingen/downloads/besluiten/2023/07/25/internationale-oefening-falcon-leap