Huggybird Trees 🤢 ik heb nog nooit maden op haar kamer ontdekt gelukkig! (Wat natuurlijk niet betekent dat ze er niet zijn!!! 🤢😱😱😱
Trees Huggybird Wat natuurlijk niet betekent dat ze er niet zijn!!! 🤣 Marshmallow Misschien verwerken ergens in. Ik maak er ook knoflooksaus van of ik verwerk het in bananenbrood of bananenpannenkoeken. Wordt het net wat smeuïger van. Of flamkuchen maken (ipv crème fraiche kan je ook Skyr gebruiken). Of gewoon door een smoothie heen mikken.
June Als je iets over maden leest, even bent afgeleid en daarna deze antwoorden leest.. wat doen jullie met maden?? 😅🤨🫣 Vulpen Aan je kinderen geven Trees Ik maak er ook knoflooksaus van of ik verwerk het in bananenbrood of bananenpannenkoeken. Wordt het net wat smeuïger van. Of flamkuchen maken (ipv crème fraiche kan je ook Skyr gebruiken). Of gewoon door een smoothie heen mikken.
Jules June Haha ik las ook maden, toen ontbijt en ging toen bijna kokhalzen bij de foto van het ontbijt van @Marshmallow 😂 Ook even te snel gelezen.
Trees In geloof ik Italië heb je een kaas waarin levende maden zitten. Het idee is dat je de kaas met maden opeet. Schijnt een delicatesse te zijn. Ik ga even googelen voor jullie. Jullie willen vast foto’s zien van deze lekkernij.
Hopsatee Manque Ja ik! Boven. En bevalt heel goed. Ik stof het soms af en klaar. Bijna geen onderhoud. Enige waar je op moet letten is dat je koorden niet in de knoop komen 😅
Zonnebloem Manque ja deze hebben wij, ik ben er erg blij mee. Kijk alleen even of de touwtjes losschieten als er een bepaald gewicht aanhangt. Dat is een kinderbeveiliging, dat vond ik zelf belangrijk.
Vulpen Hopsatee O gelukkig, ik was alweer bang dat er weer nieuwe klussen waarvan ik niet wist dat ze bestonden op mijn lijstje erbij zouden komen 🙃 Hier bevalt het ook! Wij hebben alleen geen kunststof kozijnen.
Softbasegaming Honkeytonk eeunh mij lijkt een logische verklaring paracetamol gebruik want dat verdunt je bloed toch?
Trees Softbasegaming paracetamol verdunt niet. Aspirine wel en ik dacht ibuprofen ook, maar dat laatste weet ik niet 100% zeker. Honkeytonk los van medicijnen geen idee. Koorts heeft bij mij geen invloed. Als ik mij zwaar belabberd voel, is het wel minder en korter.
Femkes Honkeytonk je kunt door van alles een andere menstruatie krijgen. Ziekte is zeker reden tot verandering, maar niet perse erger. Het kan ook juist minder, later of niet komen.
Trees iMoeder ik doe echt te lang over het typen van een bericht 🫣. Jij had al lang antwoord gegeven terwijl ik nog aan het typen was.