Marshmallow ik lag vorig jaar dus de eerste week een groot deel van de dag in bed met mijn op maat gemaakte oordopjes in met daaroverheen nog een noise cancelling koptelefoon op. Zelfs dat was toen niet voldoende en dat wil ik gewoon nooit meer. De eerste week ben ik bijna alleen maar ziek geweest. Zo zonde van de vakantie, dus ik wil hier ook geen concessies op doen. Ik ben dan zo beroerd en het is ook voor de rest niet leuk, als ik niks kan.
Zwembad lukt sowieso niet. Ik ben nu een paar keer ‘s ochtends om 8.30 een half uurtje geweest, maar dat was eigenlijk nog steeds teveel (vandaar de wens voor een onbetaalbaar privé zwembad 😝). Dit jaar kon ik lekker in de rivier plonsen. Daar was bijna nooit iemand en heerlijk rustig. Op zo iets hoop ik komend jaar weer. Het blijft wel lastig, want de meiden willen meer actie en campings met pubers en ik wil juist rust, zodat ik tenminste ook nog wat aan mijn vakantie heb.
Ik heb al een paar keer serieus overwogen om niet meer mee te gaan, maar daar word ik ook weer heel verdrietig van. Ik hou wel heel erg van op vakantie gaan en ik vind het echt heel leuk. Alleen die nasleep. We zijn nu al bijna 3 weken thuis en ben nog steeds niet helemaal bijgekomen van de vakantie. Neurologisch heeft het heel veel impact en dat is gewoon shit.
Het wordt nu weer zo zeikerig zielig klaagverhaal en dat wil ik helemaal niet. Het gaat in ieder geval al veel beter dan een week geleden en waarschijnlijk ben ik er volgende week weer helemaal. Sluit ik toch nog positief af! 😁