Nee hoor, zeker niet!
Honkeytonk Warhammer , dungeons & dragons, en volgens mij zelfs bordspellen middagen.
Dat had ik inderdaad ook gevonden. Bordspellen had ik opgeslagen als misschien, de rest is niet mijn ding. Maar ook daar wordt ik nog niet heel enthousiast van, meer een.. als er écht niks anders is zeg maar. Maar het voelt ook zo stom om een hobby te gaan doen die ik niet echt leuk vind, maar alleen bij gebrek aan alternatief. Ik wip er wel een keer langs om af te tasten, volgens mij is de eerstvolgende sessie over 3 weken.
Die zag ik ook, maar ik weet niet zo goed wat ik daarvan moet verwachten? "We bespreken een oude aflevering van VPRO" klinkt ook vrij... senioren 🙈
Maar dat kan ook gewoon een vooroordeel zijn, ik weet niet eens waar vpro op mijn tv zit 🤣
Ik sluit het zeker niet uit, in het ergste geval is het niks en heb ik het in ieder geval geprobeerd. Ik ga het zeker in de gaten houden of er een leuk thema voorbij komt!
Die heb ik nog niet kunnen vinden binnen mijn leeftijdsgroep..
Honkeytonk dus weet niet of de trein een optie is?
Alleen als allerlaatste optie eigenlijk.. een retourtje zit al op 19 euro, en zeker als het iets is wat wekelijks terug komt is dat niet te doen. En als het doel ook nieuwe mensen leren kennen is, is het gewoon veel praktischer als ze ook daadwerkelijk in de buurt wonen. Als het echt heel tof is wil ik er zeker wel voor open staan, maar voor nu wil ik eerst proberen iets in de buurt te vinden.
Daar ga ik eens verder onderzoek naar doen!
Het idee klinkt interessant, maar welke website zet er geen adres, dagen of kosten op? Lekker onhandig. Maar ik ga op jacht, dankjewel!
Daar had ik nog nooit van gehoord, dus mijn eerste reactie was enthousiasme, maar toen zag ik de website 😔
Dit is bij ons de overkoepelende organisatie van de stichtingen die ik al ken of al bij aangesloten zit. Weer terug naar de "kom in je kracht met onze bingo!" middagen dus..
Soms loopt je leven anders dan gedacht. Een beetje hulp kun je dan wel gebruiken. Wij helpen je om de eerste stappen te zetten
Van dit soort organisaties zijn er honderden hier. Maar ik heb mijn eerste stappen al 10 jaar geleden gezet.. dat 'je volgt je eigen tempo' is voor mij een red flag, dat het gemiddelde tempo veel te laag ligt. Het is heel erg gericht op 'vergroot je zelfvertrouwen', en het is goed dat het bestaat hoor, maar wat zij bieden daarin kan gewoon niet op tegen jarenlange therapie die ik al gehad heb..