Ik heb vandaag
Midi wakker gemaakt, spullen klaargemaakt en hem op de bus gezet
Gedoucht ivm hoofdpijn en lamlendig voelen
Mini uit bed gehaald, spullen klaargemaakt, uitgebreid gesproken en getroost omdat ze niet meer naar school wil en geen vertrouwen meer heeft dat het goed komt
Mini naar school gebracht
Hond laten plassen, plas opgevangen, naar de dierenarts geweest en daar gehoord dat ze blaasontsteking heeft
Ik moet nog
Was opvouwen en opruimen en eigenlijk nog een was erin gooien en verwerken
Mini ophalen en met juf spreken
Paar boodschappen
Naar een afspraak met de directeur van een andere basisschool mogelijk voor mini
Midi helpen met wiskunde huiswerk omdat ik alleen vanmiddag tijd heb
Koken en opruimen
Ik was gisteren van 7 tot 19 ongeveer de deur uit ivm werk en files ivm ongeluk op de route
Ik was maandag van 6.30 tot 20.00 van huis ivm werk ver weg
Ik heb morgen een borrel van een oud-collega en moet ook gewoon werken
Ik moet vrijdag maxi om 5.45 uiterlijk op school afzetten, werken en ben dan 's avonds alleen thuis omdat man afspraken heeft.
En ik voel me nu ontzettend schuldig omdat er (op mijn enige vrije dag, die dus ramvol zit gepland) een kantoordag van mijn werk is waar ik vanochtend even langs wilde. En dat lukt dus niet omdat ik naar de dierenarts moest. In plaats van dat ik nu denk, jammer, volgende keer beter, ben ik me aan het bedenken hoe ik me in bochten kan wringen om vanmiddag nog even naar de borrel te gaan. En dat vind ik ook hartstikke irritant van mezelf, want dit zijn verwachtingen van mezelf die ik nooit van een ander zou hebben. Dus ik zit mezelf even hartstikke in de weg (waar zou maxi dat toch van hebben? 🫣)