Bloem Kan je niet met je man afspreken dat hij bijv je laptop meeneemt naar zijn werk zodat je er niet op kunt kijken.
Dat is een goed idee, ik ga dat voorstellen!
Het is heel vervelend, ik maak mezelf gewoon gek op deze manier. En ik ga mijn gevoelens en gedachten als waar aannemen, terwijl het niet verder van de realiteit kan zijn (dat ik niks kan, dat het niet gaat lukken, dat ik werkloos blijf, etc.) Die gedachten zijn zo niet helpend. Ik moet mezelf hier uit trekken.