Huggybird een periode als deze mis je toch iets.
Ja precies dit. Ik had het ook heel erg op vakantie. Die eerste dagen waren al die 'normale' gezinnen zo confronterend. Dat ik dat niet had zeg maar. Terwijl ik mijn gezin zoals ie is echt geweldig vind 💓
Trees
Kyra73
Lumihiutale
Thnx 🙂
Ansji Dit is zo herkenbaar! De kans dat ik iemand in het wild (zo zeg ik het altijd maar) tegenkom is zo ontzettend klein. Eigenlijk kan het alleen maar via werk, veel meer keuze heb ik niet. Ik ga niet graag wat drinken ofzo (nooit zo'n persoon geweest) en datingsites vind ik gewoon echt verschrikkelijk. Dat wil ik gewoon niet meer.
Ansji Ik heb altijd in mijn achterhoofd dat men mij niet leuk genoeg vind.
En dit heb ik ook nog steeds een beetje. Als een man zegt mij aantrekkelijk te vinden dan geloof ik dat dus ook niet 🤦♀️
Meestal ben ik ook echt wel gelukkig in mijn leven, ik maak er ook van wat ik kan. Heb lieve familie en vriendinnen om me heen, maar soms mis ik ook die intimiteit. Dan denk ik 'zou ik maar zo'n type zijn voor random seks met een man', maar dat ben ik niet. Of denk ik 'nam ik maar genoegen met minder' , maar ja ik wil iemand gewoon aantrekkelijk vinden, zowel fysiek als hoe die persoon is. Het is bij mij een combinatie, niet een bepaald type ook. Dat was het wel, maar dat is het allang niet meer.
Ik voel me nu ik het heb gedeeld wel weer wat beter, zo werkt dat altijd bij mij. En mijn lieve kinderen zijn er weer. Dat beurt me ook altijd weer op 🙂