Puzzelstukje dan zouden wij dus zo minimaal 1000 euro kwijt zijn omdat hun willen trouwen😕 Oke, de kleding doe je langer dan 1 dag mee als je "goed" koopt (want ja, ik koop wel nieuwe dan). Maar zo'n vrijgezellenfeest drijft het bedrag flink op. En als de activiteiten dan ook nog niet mijn keuze zijn...
CrazyCatLady Ik vind het eerlijk gezegd een beetje arrogant om te verwachten van je omgeving dat ze dat wr voor over hebben.
Meestal regelen de beste vrienden of broers/zussen dat toch? Niet het bruidspaar zelf. Het vrijgezellenfeest he. Weet niet hoeveel invloed ze daar op hebben. Ik heb er nooit 1 gehad. En maar op 1 geweest, dat was 50 euro ofzo? Soort escape room door de stad en daarna bbq bij de bruidegom thuis met beide groepen.
Voor de bruiloft vind ik het lastiger. Qua kleding kan je natuurlijk van alles is goed via kleurcode naar gala.
Wat bij de bruiloft van mn zusje de kosten ook opdreef was dat het op 2u rijden was (waar hij woont + hun gingen wonen dus wel logisch). Wij hebben toen besloten voor 2 nachten een huisje te nemen. Maar dat vind ik ook weer anders dan "we wonen in A maar willen in Z op 300km afstand feesten want - reden die alleen voor bruidspaar leuk is maar niet praktisch voor familie - ". Bij zusjes (2 verder weg getrouwd) moest 1 kant van de familie verder rijden. Was bij ons trouwens ook 😛 soms ontkom je dat niet omdat de ouderlijk huizen te ver uit elkaar staan.