Ansji Dit wilde ik dus, maar 4 kappers verder, kon er geen één me daar aan helpen. Daarbij is mijn haar ook pluizig, wat erger wordt met ontkleuring
Heb je dan niet gewoon een beetje slag in je haar? Ik had ook ‘pluis’ voordat ik ‘ontdekte’ dat krullen had. Sinds ik de curly girl methode gebruik is dat weg gegaan.
Ik moet er nog steeds wel echt heel goed voor zorgen hoor. Anders klit het snel en dan breekt het ook. Verven helpt natuurlijk ook niet dus vandaar dat ik dat zo min mogelijk doe. En al helemaal als ik voor lichter ga. Ik doe nu de Abbey Yung methode (in grote lijnen, niet helemaal). En dan met krulproof producten. Dus geen sulfaten en geen siliconen. Zodra ik dat wel doe is het weer pluis en slap. Als ik 1 keer een conditioner met amodimethicone gebruik is het gelijk weer bal. Ik kan dus bijv van Olaplex dat haarmasker goed gebruiken (als ik het uit was daarna). Maar de shampoo en conditioner gebruik ik er niet van. Ben overigens ook meer te spreken over K18 dan Olaplex, maar dat is weer een ander verhaal.
Heb op zich wel een aantal producten/ merken die voor mij wel heel goed werken nu qua shampoo, conditioner en haar maskers. Olie voor m’n haar maak ik zelf.
Oh en qua kapper. Een blonde balayage is kapper technisch gezien geen hogere wiskunde en beschadigd ook je haar niet enorm? Waarom geven ze aan dat het niet kan dan?