Ik zit met een situatie π
Ik ben de verjaardag van mijn nichtje vergeten. Nu ben ik bang dat er meerdere zijn die het vergeten zijn, want normaliter worden er altijd veel felicitaties in de appgroep gestuurd. Nu kwam er maar één, en die was een paar dagen te laat (en daardoor kwam ik er zelf dus ook achter).
Nu zijn we normaalgesproken niet zo moeilijk met verjaardagen, maar recent is er binnen de familie uitgesproken dat we meer aandacht voor elkaar willen hebben en meer moeite willen steken in dit soort gelegenheden.
En wel ja, meteen vergetenβ¦ π«£
Nu nog een appje sturen vind ik ook flauw. We hebben vooralsnog geen plannen om binnenkort hun kant op te gaan, dus nu een cadeautje halen voelt ook suf.
Overweeg om een leuke kaart te sturen, maar dan is het natuurlijk ook duidelijk dat die veel te laat komt. En ik heb mijn neefjes/nichtjes nog nooit een verjaardagskaart gestuurd, dus dat voelt ook als afkopen.
Jeetje, wat voel ik me een sukkel dat ik het niet onthouden heb. En ik voel me schuldig omdat specifiek deze familieleden aangaven dat ze het idee hadden dat er tegenwoordig steeds minder moeite werd gedaan π°