iMoeder Het enige wat ik volgende keer anders zou doen, is geen inspannende dingen zoals frame runnen nadat je zo’n drukke week gehad hebt.
Was inderdaad niet zo slim. Mijn plan was om relaxed te gaan trainen, maar hij had korte sprints op het programma staan. Na de eerste ronde, merkte ik al dat het niet lekker viel. Maar gewoon doorgaan natuurlijk 🙄. Ik moet dat veel beter gaan aangeven. Even een half uurtje relaxed op de baan lopen, was wel prima geweest en was voor de stijfheid in mijn been ook prettig geweest.
iMoeder En ziek melden sowieso vaker doen. Ziek is ziek hoor. Dat doorgaan met paracetamol ben ik zelf sws niet zo van.
Ook de erfenis van zzp-er zijn geweest of daar in ieder geval door versterkt denk ik. Ziek zijn betekent geen loon en zodra je beter bent, moet je tijdelijk 2x zoveel werken om het in te halen. Dat vond ik in mijn werk altijd mentaal te zwaar. Plus alle mensen die je moet afbellen, verzetten, weer bellen nadat je beter bent voor een nieuwe afspraak, was ook nog eens extra werk. Even doorzetten is dan een stuk makkekijker. Is nu helemaal niet van toepassing meer, maar dat doorzetten en niet piepen zit er nog steeds in.
Toch6 Beter af en toe ziek door plezier dan straks lang ziek door te weinig plezier.
❤️
Zo probeer ik ook te denken. Ik vind ook dat ik best leuke dingen mag doen, maar ik vind dus ook dat ik dan beiden moet kunnen. Ik realiseer mij nu dat dit andersom niet geldt. Als ik kapot ben door werk, dan zeg ik leuke dingen wel makkelijk af 🫣.