Bob_Ross is er geen school in de buurt met MVI in het profiel? Dat heeft I gedaan: Media, Vormgeving en Ict. Er lag veel focus op tekenen, zowel met de hand als digitaal met lessen in sketch-up en illustrator. Daarnaast ook vakken waarbij ze een eigen game moesten maken of een lego-robot programmeren. Haar eindexamenproject was het bouwen en presenteren van een website met daarin haar portfolio van de afgelopen jaren. Ik kan zo wel even vragen of ze die nog heeft en zoja, of ik hem mag delen. (Edit: ja, dat mag. Geef maar een gil als je daar interesse in hebt, dan zet ze m tijdelijk weer online)
Daarnaast had ze dan nog vakken als Economie, Engels, Nederlands, Wiskunde en Duits (keuzevak, het alternatief was Biologie), en in het derde jaar had ze Maatschappijleer al afgerond. Zo even vluchtig gekeken (ik heb een random week in maart aangeklikt, geen idee of dat haar vaste rooster was) had ze per week 17 uur theorie (waaronder ook theorie kunst) en 10 uur praktijk.
https://www.vmbomvi.nl/ op deze site staat een kaart met scholen in Nederland die dit profiel aanbieden, misschien ook bij jullie in de buurt? Ik zie alleen dat hij niet volledig is, want I's school staat er niet eens tussen ๐