Bob_Ross June
Wij geven geen kanjertraining maar zijn een vreedzame school…. Komt ongeveer op het zelfde neer…
Er zijn twee collega’s die enorm aan elkaar klitten.
We gingen op schoolreisje met groep 3 t/m 6 dus waren met best veel collega’s op pad.
Die twee kijken de hele tijd poep chagrijnig en lachen alleen met elkaar. Ze lachen om anderen, ze nemen je een soort van in de zeik, maar zo dat als je er iets van zou zeggen, ze je voor gek verklaren en het jouw interpretatie is en nooit hun bedoeling is geweest…. Kan je niets mee!
Ook lelijk praten over andere collega’s, dat doen ze dan dus ook over mij…
Tegen een kind van een collega zeggen als hij komt vragen ‘juf daar moet ik met een volwassene in wil jij met mij mee ‘ ‘ga maar met je eigen juf!’ Terwijl ze wist dat die net naar de wc was… ik ben met dat kind gegaan natuurlijk, het maakt voor mij niet uit in welke groep een kind zit namelijk, we zijn hier samen.
1 collega zegt tegen een van dat plak setje ‘K zullen wij de kinderen verzamelen?’ Zegt K ‘L kom!!!’ Dus ze lopen met z’n drieën, lopen ze gewoon met z’n tweeën van die ene collega weg!
😱
K heeft een lio stagiair en die zei ‘ik zeg maar even niets tegen K ze is nogal snauwerig’ 😱
Arm jong!
Heb je dat plak setje los van elkaar dat zijn ze gezellig en doen ze leuk! Op maandag en dinsdag loopt K de deur plat bij die collega waar ze vanmiddag gewoon bij weg liep! Ben ik op woe. do en vrij bij haar in de klas doet ze super gezellig! 🤯 zo vette nep allemaal! 🤮🤮🤮🤮🤮🤮
Als iemand een tip heeft om hiervan weg te stappen help!!! Ik wil helemaal niet zo veel energie geven aan dit soort mensen en hun gedrag.