Pimpelmeesje degene die ik op het oog heb, neemt nieuwe patiënten aan. Ik twijfel nog. Ik heb met deze praktijk heel veel samengewerkt in het verleden en ik vind beide huisartsen heel prettig en kundig. Alleen voelt toch een beetje gek om daar patiënt te worden.
Bob_Ross het scheelt maar een paar km. 7km vs 10km, dus dat maakt ook niet meer zoveel uit. Alleen qua apotheek is het wel echt onhandig.
Femkes met elektronisch is denk ik ook niks mis, maar het is vooral de werkwijze die onhandig is. Soms wil je gewoon even bellen met de assistente voor een korte vraag of overleg of direct een afspraak face to face inplannen. Dat kan dus allemaal niet meer.
Ik wil nu bijv gewoon bellen om te zeggen dat ik nog steeds geen medicatie heb. Moet ik eerst een bericht inspreken en dan word ik binnen 48 uur teruggebeld. Ik ben nu al bijna 2 weken bezig om herhaalrecepten te regelen 🤯.
Ik bel dus ook elke keer om te zeggen dat ik niet kan inloggen. Moet ik weer wachten totdat ik teruggebeld wordt en dan word ik gedeblokkeerd. Vervolgens probeer ik het weer en word ik weer geblokkeerd. Moet ik weer een nieuw bericht inspreken enz. Waarschijnlijk doe ik zelf elke keer iets verkeerd, maar ik ben vast niet de enige patiënt die hier moeite mee heeft en gewoon wil bellen.