CrazyCatLady soms kan ik echt niks met jou reacties.
Het ging over dat het ziekenhuis op zondagdienst draait. En de een kent niemand die vrij is vandaag (en dat moeten er toch vele zijn, want er worden een hoop festivals georganiseerde , ik neem aan dat die niet voor de mieren zijn maar gewoon voor mensen die normaal naar school gaan of werken op een dinsdag). En ik ken niemand die werkt vandaag nee. Mijn vrienden en familie is allemaal vrij.
En mensen die ik ken, staan inderdaad op mijn verjaardsdagslijst. De vaste medewerkers van de supermarkt hier, ken ik niet. Ik herken ze , maar ik weet niet hoe ze heten, waar ze wonen, wanneer ze jarig zijn of wat heb bezig houd in het leven. Dus nee ik ken ze niet.
Nu weet ik niet wat jou onderscheid is in theoretisch opgeleide en praktijk opgeleiden, maar mijn werk bv bestaan uit 80% laboranten en ondersteuning en 20% Artsen. Er is 1 arts op bereikbaarheid, en 2 laboranten op bereikbaarheids. De rest is gewoon vrij. Net zoals normaal op ene zondag.
Ik vind jou redenatie zo raar. Omdat jij blijkbaar heel veel mensen kent die moeten werken vandaag, en ik niet heb je een heel epistel geschreven over hoe ik iedereen zou moeten kennen die vandaag moet werken. 😵💫
De kinderopvang, bso en school zijn overigens dicht hier.
Spoeddiensten zijn er alleen maar omdat het gros vrij is, anders had je de spoeddiensten niet, dan had je gewoon de reguliere diensten die ook de spoed mee draaien.
Je spreekt jezelf tegen.