Hopsatee ook echt niet doen. En eerlijk, een keer 3 vriendjes met je middelste in de tuin, is gewoon ook geen probleem. Eisen van je achterburen hoeveel er tegelijkertijd in je tuin zijn is gewoon echt heel erg belachelijk.
Hier zitten er altijd 6+ kinderen in de tuin. En als ze niet hier zitten , dan zitten precies aan de andere kant van de wijk met zn allen, of ze lopen in de wijk. Dus je hoort ze toch wel. (En nee niet overmatig gillen etc, maar ze maken wel eens ruzie, of er huilt er een of ze spelen een spel en dan gaan de stemmen ook steeds luider en hier hoeven ze niet per direct naar binnen hoor. Ik troost/sus of zeg er wat van, even en als dan niet over gaat dan wel naar binnen. (Mijn tweede kan ook express overmatig gillen, die gaat op zo moment wel direct naar binnen).
De afgelopen dagen was gelukkig de hele wijk een zee van spelende kinderstemmen. Precies zoals het hoort bij lekker weer in de vakantie.
Ik zou het echt verder negeren. Even een plan bedenken met je man, en heel snel alle vriendjes van je kinderen tegelijk uitnodigen en lekker in de tuin laten 🙈