Soms vind ik mijn mannen zo irritant 😤
Eigenlijk vanaf gister zit ik er een beetje doorheen, ik was naar een vreselijke verjaardag die mij veel teveel energie kostte, daar was ik echt kapot van. En dan thuis koken, kind naar bed brengen, alle verzoekjes van man..
Vannacht m'n pols verrekt (?!), kind maakte mij om 5 uur paar keer wakker voordat ie eruit ging, ik had t koud, en na m'n werk (zeurende 3e-klassers) gelijk door kind ophalen en weer verzoek na verzoek. Eigenlijk valt het ook wel weer mee maar vandaag voelde alles teveel en dan is het wel vaak. C was ook knorrig/brutaal, het eten bleek halverwege niet compleet, friet besteld, kind naar bed, wachten tot ie slaapt...
En toen zat ik op de bank en man vraagt "are you ok?" dus ik zeg nee, en leg uit waarom.
Ik zeg ik wil graag naar bed, slaappil en deze dag voorbij hebben!
Dus man gaat richting badkamer zich klaarmaken, komt terug met blik van "er is iets", dus ik loop mee, bril was gevallen. En daarna ging hij zijn tanden poetsen.
Waarom hij niet eerst zijn tanden kon poetsen, dan mij roepen en mij direct achter elkaar zijn bril op kon laten pakken én hem in bed helpen, dat wist hij zelf ook niet 🙄