Shit werk. Weer iemand die met een advocaat dr zin door drijft. Niks wat we doen is goed genoeg voor mensen. Wat we ook doen, hoever we ook gaan, ze maken overal misbruik van!
En maar klagen, terwijl ze verdomme niks te klagen hebben. En maar uitkeringen trekken en het maar lekker rekken rekken rekken.
En thuis mislukt alles! Ga ik pannenkoeken bakken voor mij en de kids, pikt man mijn pannenkoek, ondanks dat hij al gegeten heeft en vervolgens mislukt de rest.
Geen pannenkoek voor mij en de kinderen nog honger. Dan maar brood eten.. brood nog bevroren.
Focking ontsteking in een pees in mijn grote teen die al maanden zeer doet. En wat geeft de dokter.. een pijnstiller! Ga ik die ophalen uit de automaat, krijgt die automaat storing bij het halen van mijn medicijnen.
Kind gaat donderdag logeren.. laat hij zn jas op sport liggen! Wie mag het weer regelen? Nu gaat man hem gelukkig halen.
En dan moet ik over 3 dagen op vakantie.. ik heb nog niks gewassen. En morgen moet ik langer werken. Geen tijd im naar de apotheek te gaan binnen openingstijden voor een medicijn overzicht.
Of überhaupt om na te denken..
Hoezee.
😭
Edit: en ik zie dat de jongste voor de derde keer luizen heeft.